Dag 22: Denver

Verenigde Staten, Aurora

Een rustige ochtend vanmorgen. Pas rond 930uur naar het ontbijt gelopen. Omeletje laten maken en wat verse ananas erbij, dat was voorlopig weer voldoende.

Pas ruim na 1000uur reden we naar de Outlets op 30 minuten rijden van het hotel. Daar hebben we eerst heerlijk op het terras bij Starbucks een koffietje gedronken.

Alle bekende winkels waren weer aanwezig bij de Outlets, waar deze keer voornamelijk Edwin geslaagd is voor hardloopkleding. Pas ruim na 1400uur reden we er weg.

Na een “kleine” lunch bij een BBQ tentje ergens in Denver gingen we nog ons lijstje van winkels af, voor wat spulletjes voor thuis. Zoals lekkere BBQ saus en de heerlijke ranch dressing en uiteraard een paar zakjes speciale smaakjes M&M’s. Bij de Walmart nog 6x deo gescoord die ik inmiddels al jaren vanuit de USA koop.

Als laatste bezochten we nog een grote shopping Mall, maar eigenlijk waren we het beu. Onze laatste avondmaaltijd van deze vakantie nuttigden we bij de Texas Roadhouse. Het was weer heerlijk.

Net alle spullen uit de auto naar boven gebracht en morgen gaan we alles herpakken.

We vliegen morgen om 1825uur en hebben op zich nog tot 1530uur om wat te doen. Veel zal dat niet meer worden. Lekker langer slapen, want uitchecken hoeft pas om 1200uur. Alle tijd morgenochtend om de koffers in te pakken.

We hebben deze reis prachtige natuur en wild gezien, prachtige wandelingen gemaakt, lekker gegeten. Kennis gemaakt met een prachtig gebied in Zuid-West Canada. De machtige Canadian Rockies, de prachtige IceField Parkway, veel watervallen en schitterende helderblauwe meren. Wel voelen wij ons meer thuis in de USA en vinden wij de natuur in de verschillende nationale parken in de USA gevarieerder. Dat doet uiteraard niets af aan de schoonheid van de Canadian Rockies!

De vakantie had een verdrietige ondertoon door het slechte nieuws vanuit Nederland aan het begin van onze vakantie. We wisten dat we moesten genieten van alles om ons heen en dat hebben we ook zeker gedaan, maar de gedachten waren ook zeer geregeld bij de thuissituatie.

De blog is in eerste instantie een naslagwerk voor onszelf, maar ik weet dat er ook meegelezen wordt. Bedankt daarvoor en ook voor de reacties!

Tot in Nederland, X
Edwin & Rebekka

Goede reis terug.

Jos en Annet 2018-09-10 08:08:06

Goede terugreis, ik vond het leuk om jullie belevenissen te lezen iedere ochtend!

Andrea 2018-09-10 09:08:07

Mooie verhalen Rebekka. Goeie reis terug en sterkte.

Piet 2018-09-10 10:37:39

Ook wij wensen jullie een goede terugreis en vond het leuk om jullie zo toch te volgen en zeker zo met de prachtige foto's van de natuur groetjes van ons uit Griekenland 😘

Conny 2018-09-10 16:01:59

We hebben genoten van jullie reisverslag en van de schitterende foto's, leuk om het zo te volgen, goede reis terug.

Matty en Jan 2018-09-10 19:43:05

Is jammer dat er een eind is gekomen aan de vakantie. Jullie kunnen terug kijken op een prächtige vakantie, waar wij zo ook van hebben kunnen genieten. Prächtige foto's met een uitgebreid verslag. Bedankt dat we jullie hebben mogen volgen. Een goede reis terug.