Dag 9: Bonita Springs

Verenigde Staten, Lee County

Een leuke relaxte dag vandaag. Er valt niet heel veel te schrijven😉

Omdat we gisteren al om 2130uur sliepen (ja echt zo vroeg 😂) waren we om 700uur wel echt wakker. Lekker op gemak bakje koffie gedaan met de laatste zoete tosti die we hadden. Daarbij beetje tv kijken en lezen. Rond 830uur de spullen gepakt voor het strand. Erg handig dat er al strandstoeltjes in het appartement stonden en parasols en badlakens kon je uit hun berging halen. Het strand is echt 2 minuten lopen dus is echt ideaal. Het was er nog erg rustig, maar er was al een heerlijk zonnetje en een lekkere temperatuur. We zijn er lekker tot ongeveer 1100uur geweest. Paar keer de zee in geweest en ik vermaakte me verder met mijn boek en Edwin met de camera om pelikanen te spotten, die in veelvoud voorbij kwamen om visjes uit zee te pikken.

Na een ontbijt en douche gingen we rond 1215uur weer met de auto op pad. We wilden de mooie eilanden Sanibel en Captiva nog bezoeken. Deze liggen op ca. 50 minuten rijden van het motel en de rit gaat door het altijd levendige Fort Meyers Beach. Het was er erg druk maar het is dan ook zondag en heel mooi weer. Om de 2 eilanden op te komen moet je ook tol betalen. Het zijn hele mooie eilanden met ook weer hele grote en dure huizen. Op allebei de eilanden hebben we wat rondgereden en op wat strandjes rondgelopen. In de supermarkt als (late) lunch een key lime taartje gekocht om te delen (netjes eten doen we thuis weer😂, nog even een paar dagen ervan genieten). Net over de brug naar Sanibel lag nog een outlet center, waar we nog wat rond gekeken hebben, maar verder niets gekocht hebben.

Als avondeten had Edwin vandaag een kipburger en ikzelf gegrilde kip bij Ruby’s Tuesday Het smaakte uitstekend ! Voor mij 1 van de lekkerste maaltijden tijdens deze reis.

Rond 2000uur waren we weer terug bij het motel, waar we lekker verder gaan met relaxen😂.