Dag 8: Van Orlando naar Bonita Springs

Verenigde Staten, Lee County

Vandaag vertrekken we uit dit heerlijke huisje. Om 1000uur moesten we uitchecken. Om nog optimaal te genieten van de jacuzzi en het huisje stonden we al om 630uur naast ons bed. Heerlijk gebadderd en in de zon gezeten met een bak koffie erbij. Na een ontbijt en douche reden we stipt om 1000uur weg.

Eindbestemming voor vandaag is het Bonita Beach Resort Motel. Dit was nog wel een uurtje of 3 rijden. Het ging ook niet erg snel want er stonden flinke files op de wegen uit Orlando (waarschijnlijk door groot ongeluk), dus de navigatie stuurde ons binnendoor. Dat ging niet heel snel, maar we konden wel doorrijden. Maar we hebben de tijd vandaag, er staat verder niets gepland.

Om de lange rit wat te breken zijn we wel gestopt in Punta Gorda, een plekje aan de kust. Daar hebben we een rondje gelopen in de Fishersmen’s Village. Een boardwalk met restaurants en winkeltjes. In de restaurantjes was het erg druk dus hebben we onze lunch in de supermarkt gekocht. Wat brood en een kleine pastasalade.

Rond 1600uur arriveerden we bij het motel. Een leuk motel, met kamers in de vorm van een klein appartement. Aparte slaapkamer, keukentje en zithoek. Het is eenvoudig maar het ligt ideaal. Aan de ene kant uitzicht op de baai, aan de andere kant loop je de straat over en zit je op het strand. Wij vonden Hollywood Beach van de 1e nacht wel leuker, want daar had je nog een gezellige boulevard. Maar we houden het hier wel vol voor 2 nachtjes😉. De weg waar ook het motel aan ligt staat vol met mega grote en sjieke huizen. Er staan er ook diversen te koop, prijzen van 7 tot 13 miljoen dollar is niets😂.

We hebben de spulletjes gedropt en zijn nog even naar het strand gelopen. Daarna naar het stadje Bonita Springs gereden voor een lekkere maaltijd bij steakhouse “ Outback “ waar we weer de heerlijke “Ahi Tuna” als voorgerecht deelden en Edwin daarna voor een burger koos en ik voor quesedillas met een salade.

Rond 1845uur nog even op het strand gezeten en daarna lekker terug naar de kamer voor een rustig avondje.

Mooi strandje met weer lekker weertje. Ik vind het allemaal mooie foto's, maar mis een foto van het voertuig?