Dag 6: Tuben in Kelly Park, heerlijke sushi en Disney Springs

Verenigde Staten, Osceola County

Rond 800uur zat ik al lekker in de jacuzzi met een bak koffie. Edwin lag nog lekker te slapen.

De ochtend verliep op het gemak. Edwin ging nog rondje hardlopen en ik was lui met een boek 😀. Tussendoor beetje badderen allebei en op het ligbedje in de ☀️ . We zouden eraan kunnen wennen 😊

Tegen 1200 een snelle lunch gegeten van aardbeien kwark met lekkere cinnamon cruesli en een poptart (zoete tosti). Smaakte opperbest.

Vandaag staat er een relaxte activiteit op het programma. Op 50 minuten rijden van het huisje ligt het mooie Kelly Park. Hier zijn we al 2x eerder geweest. Hier kan je relaxt met een grote band (tube) in een natuurlijke Lazy River dobberen.

Een dag geen Starbucks is voor ons in USA bijna niet denkbaar 😉, dus op de route een lekkere koffie gehaald. Ze hebben tegenwoordig zo’n ander assortiment, dat bevalt wel. Lekkere smaakjes en ook vele soorten iced shaken koffie’s.

Uiteraard hadden we zelf geen banden bij ons, die hebben we naast het Kelly Park gehuurd. Ruim voor half 2 lagen wij heerlijk lazy te dobberen in de lazy river. We hebben de lancering 3x gedaan en daarna nog lekker van de zon genoten☀️. 1600 was een mooie tijd om terug naar Orlando te rijden.

Bij de eerste Walmart had Edwin een heerlijke krokante snack met kaneel smaak gekocht. Deze smaakte zo lekker dat we nog wel een zakje wilden en reden naar een Walmart, maar helaas was de snack niet te vinden. Wel een nieuw smaakje M&M’s (wit met noot). Verdrietig waren we dus niet want de M&M’s compenseerde het geheel 😋.

Snel op weg naar Downtown Orlando , daar hadden we om 1730 gereserveerd bij een sushi restaurant , wat we via you tube gevonden hebben. Krijgt zeer goede reviews. Kijken of het kan tippen aan ons favoriete sushi restaurant in Ede.

Het restaurant Seito Sushi lag in een sjieke buurt van Orlando “Baldwin Park”. We hebben echt gesmuld 😋, maar het kon toch net niet tippen aan Cha House Ede. We hebben wel wat aparte combinaties uitgeprobeerd die we anders niet zouden eten, de één spicy, de ander weer heel fris.

Daarna nog even door de wijk Baldwin Park gereden, de ene gigantische villa na de andere. Wat een bizar contrast was het met een blokje verder waar de (vervallen) huizen nog geen tiende waren van de gigantische villa’s. Ik moest er gewoon even van slikken.. zo’n groot contrast binnen een paar meter hadden we niet eerder gezien.

Waar ik dacht dat we naar het huisje zouden gaan, had Edwin andere gedachtes. Hij sloeg af naar Disney Springs, blijkbaar hadden we dat tijdens het eten afgesproken dat als we vroeg klaar waren met eten we daar nog wel even naar toe konden. Poeh ik was echt moe en had niet heel veel puf meer. En dat is bij Disney Springs wel jammer , want dit gebied is zo groot en gezellig. We besloten een klein rondje te doen en later nog eens terug te komen.

Pas rond 2200uur terug in het huisje, waar Edwin nog even bubbelt en ik dit verslagje (laatste alinea ) afmaak😀.

Welterusten 😴

Niet zoveel foto’s vandaag! In Kelly Park zijn we namelijk al vaker geweest en daar hebben we al veel foto’s van. Edwin had juist 1 en ander gefilmd, maar krijg het hier niet geplaatst.