Dag 6: Relaxdagje

Verenigde Staten, Osceola County

Tja vandaag valt er eigenlijk weinig te vertellen 😀

Tegen de klok van 8 uit bed. Deze ochtend deden we ieder even ons eigen ding. Edwin ging rondje hardlopen en daarna op gemak in de jacuzzi. Zelf ging ik meteen de jacuzzi in en heb mijn spannende boek uitgelezen. Na een lunch van zoete tosti en yoghurt met cruesli stapten we rond 1315 in de auto. De andere grote outlet van Orlando hadden we nog niet gezien. Daar een paar uurtjes rondgeslenterd en behalve een paar slippers en wat te drinken hebben we niets gekocht.

Voor het avondeten kozen we voor steakhouse Outback. Samen deelden we de ahi tuna als voorgerecht. Daarna nam Edwin een burger en ikzelf een combi van kleine steak met klein stukje kipfilet met hun heerlijke warme bbq saus. Het smaakte weer lekker en het was weer genoeg eten voor vandaag 😂

Het restaurant bevond zich in een relatief nieuw uitgaansgebied (Icon Park) van Orlando aan de bekende International Drive. Om het eten wat te laten zakken hebben we daar nog even een rondje gelopen.

We zaten nog te twijfelen voor een rondje in het reuzerad maar (nog) niet gedaan.

Rond 2000uur waren we weer terug in het huisje.

Morgen gaan we een dagje richting de westkust.

Vandaag niet veel foto’s gemaakt 😊

ziet er weer mooi uit zeg :-)