Dag 11 + 12: De dag van vertrek + thuiskomst

Nederland, Borsele

Helaas is nu echt de laatste dag aangebroken. Wat zullen we de zon en warmte gaan missen!

We hoefden vandaag pas om 1200uur uit te checken. Rond 800uur waren we wakker en hebben lekker lang aangerommeld en spullen ingepakt. Het paste uiteraard ook prima, want heel veel hebben we niet gekocht.

Rond 1130uur namen we afscheid van de luxe suite en reden voor de laatste uurtjes naar de Dolphin Mall in Miami. Nog een beetje rondgelopen en een laatste maaltijd genuttigd bij de Cheesecake Factory. Edwin had een pittige pasta met kip en ikzelf pittige kip tortilla’s. Als lekkere afsluiter een stuk key lime cheesecake. Het smaakte weer heerlijk allemaal! We hebben ook deze reis weer heerlijk gegeten. Ook daarvoor gaan wij erg graag naar de USA, maar dat is inmiddels wel duidelijk 😉. Deze reis hebben we maar 2x een voorgerechtje gedeeld en 2x een dessert. De hoofdgerechten zijn echt meer dan genoeg. Ontbijt hebben dit keer maar 1x buiten de deur gedaan. Zeker in Orlando en in het appartementje aan de kust was het lekker relaxed om zelf je koffie en ontbijtje te kunnen maken.

Rond 1530uur waren we bij de luchthaven, waar alles weer vlot verliep. Auto inleveren, inchecken en de security. Een uur later dan gepland gingen we de lucht in rond 1900uur plaatselijke tijd. Na een uurtje kwamen ze al met de warme maaltijd die ik oversloeg maar Edwin wel nam. Ik zat nog vol van de uitgebreide lunch (ook met opzet gedaan). Ik heb nog redelijk wat geslapen en verder veel gelezen. Edwin heeft zich vermaakt met series op de iPad kijken. Een half uur voor de geplande tijd waren we weer in Brussel.

Rond 1045uur waren we weer thuis. Nog lekker 2,5uur geslapen, boodschappen en beestjes opgehaald en spulletjes opgeruimd. Want morgen roept de plicht weer voor allebei.

We hebben een heerlijke winterzon vakantie achter de rug. Heerlijk weer gehad, leuke dingen gedaan en heerlijk gegeten. Top!

Jullie kunnen weer terug kijken op een geweldige vakantie. Bedankt voor de mooie foto's en de verslagen. Is mooi om dit te kunnen volgen.