Dag 10: Relaxdag

Verenigde Staten, Osceola County

Ook deze ochtend niet veel meer gedaan dan koffie drinken, badderen en lezen (Edwin heeft zelfs nog F1 gekeken). Ik heb nu bijna mijn 2e boek uit dus dat wil wat zeggen 😀.

Na een simpele lunch van yoghurt, cruesli en fruit toch maar even op pad. We wilden nog naar de New Balance Factory Store. Die zat vlakbij het huisje. Edwin heeft daar een reserve paar hardloopschoenen gekocht, eenzelfde paar als die hij in Nederland heeft. Hier betaalde hij echter maar 60 dollar en in Nederland 150 euro. Enorm verschil dus. Zelf vond ik ook nog een paar leuke witte sneakers.

Starbucks zat vlakbij en een lekkere koffie ging er wel in.

Vlakbij Disney ligt het natuurgebied Tibet-Butler Preserve en daar hebben we nog een klein uurtje rondgelopen, deze keer niet veel wild gezien.

Tegen 1630uur waren we al bij het 4Rivers Smokehouse waar we beiden weer onze favoriete gerechtjes kozen. Smaakte weer heerlijk. Zie Edwin eens smullen op de foto. Het is maar goed dat we hier niet wonen anders zouden we daar elk weekend te vinden zijn 😂.

Tegen 1730uur weer lekker terug in het huisje en tot 1915uur ieder even zijn eigen ding gedaan. We zitten op ca 1,5km van Orlando Old Town en we zijn daar nog even naar toe gelopen. Weer een rondje langs de oldtimers. De parade hebben we dit keer niet afgewacht.

Tegen 2030uur terug in het huisje waar we nog een slaapmutsje genomen hebben in de vorm van een glaasje rode wijn.

Morgen alweer de laatste volle dag. Dan willen we een ochtendje bij het zwembad van het resort gaan liggen. In de middag geven ze regen af, maar eerst zien dan geloven 😀. Tot op heden geen druppel regen gezien en veelal 30 graden gehad.

We hadden voor maandag (vertrekdag) gehoopt op een late checkout maar het huisje is verhuurd, zodat we er om 1100uur uit moeten. We kregen al een uurtje extra dus dat was dan nog mooi meegenomen. We zien wel hoe we de tijd tot de vlucht gaan overbruggen.

Leuke fotos weer,je schreef dat het goed is dat we daar niet wonen, maar ik zie jullie in de toekomst wel verhuizen naar Amerika,🤣🤣