Dag 13: Vertrekdag

Nederland, Heinkenszand

Aan elke vakantie komt een eind zo ook aan de onze.

Rond 745uur opgestaan en lekker op het gemakje gedaan. Nog lekker verse broodjes gehaald bij de supermarkt. Dit was toch wel erg handig op 3 minuutjes lopen. Broodjes bakken kunnen ze in Portugal wel, echt veel verschillende soorten en allemaal zo lekker. Daar kunnen ze in Amerika nog iets van leren 😉

Na het ontbijt verder opgeruimd en stipt 1030uur reden we weg uit Alvor. We hadden nog wat tijd te overbruggen dus hadden we de navigatie ingesteld op een shopping Mall vlakbij Faro. Deze was nog best groot en tot onze verrassing zat er ook een Starbucks in de Mall 😀. Dat werd dus nog lekker een ijskoffie voor allebei.

Nog een rondje door de Mall gelopen en de outlets die eraan vast zaten, maar niets gekocht. Omdat we op een tijd vliegen waardoor we eigenlijk lunch en diner missen besloten we nog maar even snel een lunch te doen op de foodcourt van de Mall. Ik nam een lekkere pokebowl met tonijn en Edwin koos een keertje voor een chicken burger van de Macdonalds.

Nu moesten we toch wel een beetje opschieten. Eerst de tank nog even volgegooid. Dit was de enige keer dat we getankt hebben, heel veel hebben we dus niet gereden 😀.

Tegen 1345uur waren we op de luchthaven waar alles weer heel snel ging en zelfs het boarden begon op tijd. Deze keer gingen we op tijd de lucht in.

Keurig op tijd geland (1925uur) op Eindhoven AirPort. Daar kwam de koffer al heel snel en de taxi na 10 minuutjes wachten. Deze bracht ons weer naar Van der Valk Eindhoven/Best waar de auto nog veilig in de garage stond.

Tegen 2145uur weer veilig thuis!

Helaas is de vakantie weer voorbij. Bedankt dat we mochten mee kijken.