Dag 2: Van Hollywood Beach naar Orlando

Verenigde Staten, Osceola County

De jetlag nacht zijn we goed doorgekomen. Regelmatig wakker geweest, maar we stonden uiteindelijk rond 645uur op. Betekend ruim 10uur geslapen 😊. Rond 800uur liepen we de Hollywood Beach Boulevard op om een ontbijttentje te zoeken. Eerst een heerlijk stukje langs het water gelopen, het was zo vroeg op de ochtend al 24 graden. Behoorlijk warm dus. Bij een leuk tentje hebben we buiten een french toast (soort wentelteefjes) met vers fruit en een heerlijk verse fruit smoothie gedeeld, samen met een goede bak koffie was het een heerlijk ontbijtje.

We hoefden pas om 1100uur uit te checken en echt haast hadden we niet dus we hebben na het ontbijt nog meer dan een uur over de boulevard en langs het strand gelopen. Wat een leuke plek is dit op een steenworp afstand van het altijd drukke Miami.

Rond 1030uur waren we terug op de kamer, even afgekoeld in de airco en daarna spullen in de auto en weer op pad.

Een van de grootste winkelcentra van Florida , de Aventura Mall, was vlakbij waar wij zaten en daar wilden we voordat we richting Orlando gingen nog even kijken. De Mall ging om 1200uur open en wij kwamen er al voor die tijd aan. Even een koude ijskoffie gedronken en daarna een rondje door de Mall. Deze Mall is wel erg sjiek en heel erg groot. Na dik een uur hadden we het wel gezien en begonnen we aan de rit van ruim 3 uur naar Orlando. Onderweg nog gestopt voor een kleine lunch, want het laatste wat we gegeten hadden was rond 830uur. We deelden een heerlijke warme tonijnsandwich. Het eten delen bevalt goed en vaak is het meer dan genoeg.

Rond 1715uur arriveerden we bij het huisje. Weer een mooi huisje met 2 slaapkamers en een leuke patio met een heerlijke jacuzzi en uitzicht op een meertje. De grote villa van 2 jaar geleden was natuurlijk super, maar wij vinden een townhouse (rijtjeshuis) voor ons tweetjes wat knusser en een zwembad hoeft voor ons niet perse. Dit is heerlijk zo voor 6 nachtjes.

Na anderhalf uur zijn we weer op pad gegaan om een hapje te eten en boodschappen voor in het huisje te doen. We hebben lekker gegeten bij steakhouse Longhorn. Ikzelf kipfilet en Edwin een ribeye. Na de boodschappen, snel terug naar het huisje en nog even gebubbeld in de warme jacuzzi.

Vandaag weinig foto’s gemaakt, zal er morgen een paar van het huisje maken.

Mooie foto's en prachtig weer. Geniet er lekker van.

Janny 2019-02-25 15:47:55

Wat grappig dat het winkelcentrum pas om 12.00 uur openging, net als in NL op maandag? ☺

Andrea 2019-02-25 16:47:51

Het ziet er weer mooi uit. Fijne vakantie.