Dag 11 + 12: Vertrekdag

Nederland, Heinkenszand

Helaas is de laatste dag nu toch echt aangebroken. We moeten nu echt afscheid nemen van het heerlijke huisje. Tot een volgende keer😀.

Na een klein ontbijtje van koffie, de overgebleven yoghurt, cruesli en zoete tosti rond 900uur vertrokken voor de lange rit naar Miami. Het zou een rit worden van circa 3uur en 45 minuten.

Op ongeveer de helft gestopt voor nog een lekkere laatste koffie van Starbucks. Smaakt nog steeds prima.

Rond de klok van 1 waren we bij Miami , nog 1,5 uur voordat we wij bij de luchthaven moesten wezen. Omdat doorgaans het eten aan boord niet echt om over naar huis te schrijven is toch maar ergens snel wat gegeten. Allebei een sandwich die niet heel bijzonder was.

Auto inleveren ging vlot, er werd even naar de schade gekeken (netjes gemeld) en er werd meteen gezegd “no problem you are insured”. Mooi 👍🏻

We hadden nog 3 kwartier over voordat het boarden zou beginnen. Maar ook bij de terugreis begon het boarden weer veels te laat. Pas rond 1700uur. We zaten op rij 5 en 7 (niet naast elkaar dus, maar allebei aan gangpad) maar wel lekker voorin en zo mochten we als eerste het vliegtuig in.

De vlucht verliep soepel, 900uur vanmorgen geland.

Snel naar huis waar onze Joep al op ons wacht!

Vakantie is weer voorbij, terug naar het “echte” leven 😀

Jammer dat het al weer voorbij is Bedankt voor de mooie verslagen.