Dag 7: Bok Tower Gardens en Highlands Hammock State Park

Verenigde Staten, Sebring

De dag begon voor mij rond 700uur. Meteen de jacuzzi op verwarmen gezet, zeil van het zwembad gerold en de dag kon beginnen met een duik in het zwembad. Tot mijn verbazing stond Edwin 15 minuten later ook al in zwembroek. We hebben lekker een tijd in het zwembad gelegen en in de inmiddels opgewarmde jacuzzi. Was heerlijk!

Na een douche en een ontbijtje tussendoor, hebben we bekeken wat we wilden doen vandaag. We besloten richting het zuiden te rijden naar de Bok Tower Gardens. Het was een uur rijden en we arriveerden er rond 1130uur. Op 1 foto kan je het bewijs zien dat we er na 1130uur waren😉. We zijn er dik 2 uur geweest. Het waren echt mooie tuinen, er stond vanwege het warme winterweer al veel meer in bloei dan normaal. Ook waren er veel citrusbomen. Om 1300uur speelde in de Tower de bekende beijardier Anna Kasprzycka een live carillon concert. Buiten kon je op het videoscherm zien hoe ze speelde. Het is voor publiek namelijk verboden om de toren in te gaan. Oké we zaten voornamelijk tussen de bejaarden maar dat mocht de pret niet drukken 😂. Na 10 minuten hadden we het wel gehoord en gingen we verder.

In dezelfde richting lag het Highlands Hammock State Park. Dat werd dus de volgende bestemming, maar niet zonder een lekkere frappuchino van de Starbucks. Oké die van mij was niet zo heel lekker, ik wilde een nieuw smaakje proberen, maar weet nu dat ik bij de bekende smaken moet blijven.

Het Highlands Hammock State Park is een erg mooi park. We hebben er 3 wandelingen gedaan. We zagen onderweg oa alligators, vogels, gordeldieren (nog nooit in het wild gezien) en wilde sinaasappelbomen. Het waren leuke, mooie trials. Onderweg zagen we ook erg veel citrusgaarden.

De tijd gaat snel en het werd tijd om terug richting Orlando te gaan. Voor vanavond stond het Mexicaanse restaurant Abuelo's op het programma. We hebben vanmiddag behalve een kleine snack bij de Starbucks niets gegeten, dus we lusten wel wat.

Edwin nam een bord met van alles en nog wat 😂 en ik de faijitas (kleine tortilla's) met steak en garnalen. Daarbij kwamen uiteraard de heerlijke guacamole, zure room en wat bijgerechten. Pff het was veel maar weer erg lekker.

Zo werd het nog rond 2000uur dat we weer bij het huis waren. Rest van de avond op het gemak gedaan en nog een tijdje in de warme jacuzzi gezeten!