Dag 9: Relax en eetdag 😉

Verenigde Staten, Osceola County

Tja ik had al voorspeld dat we vandaag bijna niets gingen doen .

En dat klopt!

De ochtend weer gevuld met het alom bekende ritueel. Beetje uitslapen, koffie drinken, lezen, ligbedje en badderen. Edwin heeft in de jacuzzi op de iPad de formule 1 gekeken.

We wilden deze reis wel 1 keertje (laat)ontbijten bij een echt ontbijttentje. Dus toch maar douchen, aankleden en de auto in. We hadden Keke’s breakfast en lunchcafe uitgeozen op een kleine 20 minuten rijden van het huisje. We waren er rond 1230uur, we maar moesten nog even wachten, het was druk. Het is zondag natuurlijk en families hier gaan dan uitgebreid ontbijten of lunchen met elkaar.

We hadden allebei French Toast besteld, op het oog zag het er erg goed uit. Helaas viel het toch tegen, het was droog en we hebben het ook niet opgegeten.

Ondertussen hebben we geprobeerd booking.com te bellen. We wilden ons verblijf namelijk met 1 nacht verlengen. Zodat we dinsdag vanuit Orlando rechtstreeks naar Miami rijden en eind van de middag naar huis vliegen. Helaas ging dat allemaal niet zo makkelijk, booking moest weer contact opnemen met het resort voor beschikbaarheid en die klantenservice werkt in het weekend niet. Bij de incheckbalie van het resort zelf konden we het helaas ook niet regelen. We zullen pas morgenochtend weten of we kunnen blijven of niet. Beetje irritant want je moet dan toch al voor zekerheid ingepakt en klaar zijn.

Na het eten hebben we nog een rondje winkels gedaan. Een Walmart rondje, Bath and Body Works, Skechers etc.. Tijd gaat altijd snel in Orlando, dat komt ook wel omdat het rijden overal naartoe nogal wat tijd in beslag neemt. Orlando is echt een file stad. Vandaag hadden we dan ook geen zin om lange stukken te rijden en zochten we de winkels op rondom het gebied waar we zaten. Na het tegenvallende ontbijt wilden we bij Texas Roadhouse nog een lekkere ribeye eten als avondeten. Het was mijn eerste ribeye deze reis en oh oh wat was hij lekker 😋 . Deze keer de frietjes en gepofte aardappel maar overgeslagen en appelmoes en salade genomen (je mag namelijk altijd 2 sides kiezen). Edwin heeft ook gesmuld van de ribeye en een stukje spareribs.

Een reis in Florida zonder een stukje Key Lime Pie kan eigenlijk niet en dus had ik opgezocht waar we ergens een stukje konden kopen voor in het huisje als toetje. Dat kon bij het Caribische restaurant Bahama Breeze. En wat wil nu het geval dat stukje (wat we overigens braaf delen) was speciaal voor mij gemaakt 😜

We gaan hem straks nog lekker opsmikkelen met een bakje koffie erbij.

Ook geen bijzondere foto’s gemaakt vandaag. Alleen van ontbijt en avondeten haha.

Morgen is nog even spannend waar we gaan verblijven, maar ik denk dat er ergens wel een bed voor ons is.