Dag 8: Lake Apopka Wildlife Drive, Premium Outlets en de Saturday Nite Classic Car Cruise Old Town Kissimmee

Verenigde Staten, Orlando

Rond 730 zat ik lekker buiten met een bakje koffie en dook daarna het zwembad in. Edwin volgde een klein uurtje later.

Tot 1115uur op het gemakje gedaan en daarna gingen we op pad. Eerst nog een rondje Target gedaan en daar ook een lekkere koffie gehaald voor onderweg. Nog steeds leuk zo'n grote winkel. Als eerste stond de Lake Apopka Wild Drive op het programma. Bij deze weg stonden we donderdag ook al (was op route) maar deze bleek alleen open te zijn van vrijdag tot en met zondag. Edwin wilde hem wel graag rijden dus dat werd vandaag.

Het was een route van 11 mile waar je maar 10 mile per uur mocht rijden dus we hebben er best een tijdje over gedaan. Het was een mooie route waar we vele vogels zagen en een paar alligators. Er was ook een audiotour uitgezet. Deze konden wij ook luisteren omdat Edwin wat data voor de telefoon had gekocht. Rond 1500uur waren we klaar met de drive en reden we naar hetzelfde bbq restaurant waar we donderdagavond ook gegeten hebben. Dat was zo goed bevallen dat Edwin er graag nog een keer wilde eten. Het was alvast de warme hap van vandaag. We deelden de beefribs, brisket en als bijgerechtje de bonen. Het was heerlijk! En zeker Edwin heeft gesmuld van de beefribs.

Toen was het tijd om te shoppen. Rond 1700uur arriveerden we bij de grootste outlets van Florida, zo'n 180 winkels. Na zoveel jaar USA weten we (of eigenlijk ik) wel welke winkels de moeite waard zijn. We hebben er 2 uur doorgebracht en goed geslaagd. Beiden wat kleding en ik nog een tas van Guess en schoenen bij Skechers.

In Old Town Kissimmee is er elke zaterdagavond de Saterday Nite Classic Car Cruise. Er staan allerlei speciale auto's tentoongesteld en ze gaan rond 2030uur "cruisen" door Old Town. Dat wilde we wel een keer zien. We waren er rond 1945 en zijn op het gemak langs de auto's gelopen, het waren er echt veel. Rond 2030uur begon inderdaad de "cruise". Daar hebben we nog even gekeken en stukjes gefilmd. Het lukt alleen niet om hier een filmpje te plaatsen.

Op de terugweg naar het huis nog even gestopt bij de Panda Express voor een snackje. We hadden geen zin in nasi of noedels dus het werd alleen een bakje van de bekende en lekkere Orange Chicken om te delen.

Rond 2130uur waren we weer thuis, even de aankopen opgeruimd en daarna nog ff lekker niets.

Wat een leuke verhalen en mooie foto's!! Geniet nog maar lekker de laatste dagen! Op ja leuke schoenen!! 😂 😂