Dag 11: Relaxdag

Nederland, Heinkenszand

Helaas een slechte nacht en erg vroeg wakker. Al rond 730 liepen we richting het zwembad van het resort. Zonnetje kwam al door dus dat was erg lekker. Heerlijk rustig nog. Lekker gedobberd en in het zonnetje gelegen. Tegen tienen werd het kinderspeeltijd en kwam het ene na het andere gezin. Voor ons tijd om terug te gaan naar het huisje.

Edwin ging formule 1 kijken en ik badderde verder in de jacuzzi. Tegen twaalven gingen we richting de Disney wijk Celebration die maar op een 15 minuten rijden van ons huisje was. Op zondag houden ze daar een Famers Market, daar wilden we wel even langs en gingen meteen lunchen. Eindelijk de French toast voor Edwin , ikzelf had een toast met ei en avocado. Heerlijk en zo makkelijk, ga ik ook thuis zeker vaker maken. Samen deelden we nog 1 pancake kaneel.

Rest van de middag niet veel gedaan. In en om het huisje geweest, nog even van het lekkere weer genieten. Wat op iPad gekeken en wat gelezen.

Texas Roadhouse werd uitverkoren voor het diner voor de laatste avond in Florida. Het smaakte uiteraard weer erg lekker. Ik had nu een ander soort steak in plaats van ribeye, de Dallas Filet. Die was echt heerlijk en zo mals en heerlijk gekruid. Gaan we onthouden.

Bij Walmart nog een paar dingetjes voor thuis gehaald. Terwijl we daar liepen was het opeens wel erg lawaaierig op het dak van de Walmart. En jawel hoor de eerste regen deze vakantie. Dit heeft het ook nog wel gedaan totdat we bij het huisje terug waren. Regen waar we dus absoluut geen last van hebben gehad 😀.

Laatste rustige avond in het huisje. Morgen om 1100uur moeten we eruit, dus we kunnen nog wel even lekker badderen in de jacuzzi.

Bedankt weer voor de verhalen en de mooie foto’s Een goeie reis terug