Dag 3: Shoppen in de Premium Outlets, Texas Roadhouse & Autoshow

Verenigde Staten, Osceola County

Dit was een betere nacht.
Door de jetlag wel rond 630uur al wakker, maar dat geeft niet. Ik ben er ook meteen maar uitgegaan. Heerlijk op gemak koffie gezet en even Orlando nieuws gekeken. Ze hadden de hele ochtend zwaarbewolkt weer afgegeven, maar de zon deed toch echt al een poging om door het wolkendek heen te breken. Temperatuur was zoiezo al 18 graden dus perfect voor wat tijdverdrijf in de jacuzzi. Edwin kwam er rond 745uur ook bij.

Lekker gerelaxt, gelezen en dingen opgezocht om te doen komende week. We zijn er nog niet helemaal uit😀. De zon brak nu echt door dus ook even lekker in zonnetje gelegen.

De ochtend ging snel en na een douche en vervroegde lunch van een zoete tosti, yoghurt met cruesli en wat fruit gingen we rond 1200uur op pad naar de outlets. Eigenlijk wilden we dit vanwege de drukte niet in het weekend doen, maarja dan kan je straks niets meer in het weekend doen. En de drukte viel eigenlijk alles mee.

Tja verder valt er niet heel veel te vertellen haha. We zijn tot zeker half 5 in de outlets geweest en allebei geslaagd. Edwin voor een trui, wat shirts, sokken en dat soort dingen en ik zelf voor een shirtje en wat kleding bij DKNY. Tussendoor een fijne break met een ijskoffie van de Starbucks.

Verder niet veel gegeten vandaag, dus kozen we vanavond voor ons favoriete steakhouse “Texas Roadhouse”. Dat was weer smullen van de broodjes met kaneelboter en een heerlijke ribeye 😋Deze keer ook geen friet of aardappel erbij , maar voor mij appelmoes en salade en voor Edwin salade en wat chili. Sorry geen foto’s deze keer, het was op voordat we er erg in hadden😊

In Orlando Old Town (we kunnen daar heen lopen) is elke zaterdagavond een autoshow. Echter daar zijn we al 2x eerder naar toe geweest, dus iets anders was ook wel een keer leuk. Edwin had gevonden dat er een nieuw entertainment gedeelte was geopend met winkels, restaurants en bars. En toevallig was daar vanavond een “moderne” autoshow. Dat werd dan logischerwijs de volgende stop. Er zaten wel leuke en aparte auto’s tussen. Zie een aantal fotootjes.

De energie was eigenlijk redelijk op, maar we hadden nog steeds wat huishoudelijke dingetjes nodig. Bij Walmart gaan de vaatdoekjes bijvoorbeeld met 12 tegelijk, tja ik heb er maar 2 nodig😀. Bij Target en Dollar Tree (soort van nog goedkopere versie van de Action) vonden we wat we nodig hadden. Dat was zo goedkoop dat we het hier achter kunnen laten. Want tja wie koopt er nu vaatdoekjes als souvenir voor thuis …

Eenmaal terug in het huisje, spulletjes opgeruimd en nog even bubbelen in de jacuzzi. Jacuzzi heeft dit keer 1 nadeeltje. Er zit echt veel chloor in, zoveel dat ik er heel de tijd jeuk door hou (Edwin ook maar iets minder). Niet echt prettig maar dat mag de pret van de jacuzzi niet drukken. Vanmiddag hebben we dus eerst een anti-jeuk lotion gehaald. Tja hier hebben ze voor elk ‘kwaaltje’ wel een oplossing 😀.

Voor morgen hebben we ook nog geen concrete plannen. We kijken waar we zin in hebben. Straks eerst lekker slapen 😴