Dag 1: De heenreis

Nederland, Heinkenszand

Dag 1: De Heenreis

Vandaag was het eindelijk zover. Onze 10e oversteek naar de USA én de verjaardag van Edwin, dus dubbel feest😄

Ruim op tijd vertrokken naar Zavetem, omdat we niet wisten hoe en wat met controles daar. Dat viel uiteindelijk erg mee, er werd steekproefsgewijs gecontroleerd voordat je de vertrekhal in mocht.

De reis verliep voorspoedig, genoeg tijd in Londen om over te stappen. Na een redelijke rustige vlucht landden we met een halfuurtje vertraging om 1800uur plaatselijke tijd in Phoenix. De douane ging redelijk snel en ook alle koffers waren gearriveerd. Goede start dus. Nu was het spannende moment voor Edwin aangebroken, de huurauto. Tot zijn grote vreugde stond er een Chevrolet Surburban. Was eigenlijk weer een klasse groter dan we gehuurd hadden, maar het was hem weer gelukt😄Met een big smile reden we weg.

Rond 1930uur dan echt op pad en richting het eerste avondmaal bij the Cheesecake Factory. Allemaal een lekker gerecht uitgekozen. Edwin, Annet en ik een pastamaaltijd (welke echt veel te veel was) en Jos had gefrituurde catfish.

Nu werd het echt tijd om het hotel op te zoeken. We waren echt "op"