Dag 10: Laatste relax dag in Orlando

Verenigde Staten, Osceola County

Om 900uur stonden we bij de incheckbalie van het resort om te vragen of zij konden bellen met de reserveringsafdeling van het resort of we een nachtje konden verlengen. Na een half uurtje bleek dat we nog 1 nacht in hetzelfde huisje mochten blijven. Dat was fijn! We waren voor de zekerheid al een heel eind ingepakt dus dat scheelt vanavond weer werk.

Ook vandaag gingen we gewoon niets doen!

Eerst hebben we nog overwogen om naar Merrit Island Statepark (nog niet eerder geweest) te gaan maar dat was meer dan een uur rijden. Op het lijstje stond ook nog dolfijnen spotten, maar dat is in Clearwater Beach aan de westkust en dat was een 1 uur en 3 kwartier enkele reis. Nee we hadden geen zin om vandaag heel veel in de auto te zitten eigenlijk. Er moet ook nog wat te wensen overblijven zullen we maar zeggen.

Wel reden we nog door naar Panera Bread voor een ontbijt en wat dan ook meteen als lunch kon doorgaan. Gewoon lekker een halve sandwich met kip en avocado met een klein kopje soep. Ja was wel vroeg om 1045 al soep haha maar wel erg lekker. Edwin had zoetige trek en nam een grote cookie met koffie en cola 😀

Rond 1130 weer terug in het huisje en tot 1700 niets anders gedaan dan in en om het huisje keutelen.

Ons laatste diner van deze USA reis werd het 4Rivers Smoke House waar we al een aantal keer geweest zijn deze reis. Edwin had weer een platter met 2 verschillende soorten vlees en ik de bbq quesedillas met brisket. En uiteraard allebei een bakje van de niet te versmaden bbq beans. Het was een lekkere laatste avondmaaltijd. Dit restaurant is voor vleesliefhebbers echt de hemel 😊

Na voor mij nog een rondje Skechers (helaas ook in deze winkel mijn maat niet meer) en een koffietje voor beiden bij Starbucks reden we terug naar het huisje voor de laatste avond in USA.

Morgen willen we rond 930uur gaan rijden richting Miami en als het verkeer meezit kunnen we onderweg nog lunchen voordat we om 1725 in het vliegtuig naar Brussel zitten.

Het was weer fijn om terug in USA te zijn! Het was heerlijk weer (maar 1 flinke bui regen in 10 dagen tijd) en we hebben het rustig aan gedaan! Af en toe een activiteit en verder veel in en rond het huisje geweest.

Nog een goeie reis terug