Dag 23: De terugreis

Verenigde Staten, Denver

De vakantie is weer ten einde! Vandaag vliegen we weer terug naar Nederland.

Pas om 1200uur hoefden we uit te checken en we liepen dan ook pas om 1145uur de hotelkamer uit. Het was een beetje passen en meten maar het is gelukt om mooi binnen het gewicht van 23kg per koffer te komen. Allebei hadden we 20kg, netjes gedaan dus. We hopen een kamermeisje of jongen blij te maken met een koelbox en campingstoeltjes.

We hebben lekker een uurtje bij Starbucks gezeten met voor Edwin een laatste frapuchino en voor mij een laatste Cinnamon Dolce Latte. Edwin moest nog even werken (ze weten hem weer te vinden 😉) en ik vermaakte me even op de iPad.

Het ontbijt hadden we overgeslagen en voor de lunch wilden we naar de Outback vanwege de heerlijke Ahi Tuna (sorry vergeten foto te maken).
We deelden als voorgerecht dus de Ahi Tuna en Edwin had een lekkere burger en ikzelf een soepje en een steaksandwich. Het was een lekkere afscheidslunch.

We hadden nog anderhalf uur voordat we naar de luchthaven moesten en ik wilde dan nog wel even naar de Bath&Body Works voor lekkere geurtjes voor thuis. Het werd natuurlijk weer meer dan ik in het hoofd had maar het lukte nog om het in de koffer erbij te proppen.

Tja nu echt tijd om richting luchthaven te gaan. Inleveren van de auto ging (zoals altijd) supersnel. We hebben deze vakantie iets meer dan 6000km gereden (naja Edwin dan, ik zit ernaast 😀). Zoals altijd heeft ie het weer super gedaan. We hebben altijd wel een vaste verdeling op vakantie. Edwin rijdt en navigeert. Ik zorg voor de catering aan boord en regel alles wat met geld en betalen te maken heeft.

Bagage afgifte was zo gebeurd. De handbagage check duurde wel lang, we waren al snel een uur verder.

Eerste vlucht ging gelukkig op tijd weg, want onze overstaptijd in Minneapolis is maar 50minuten. Na een vlucht van anderhalf uur ging het op Minneapolis erg snel, we moesten nog een stukje lopen naar de goede gate, maar het boarden was nog niet begonnen.

De tweede vlucht duurde ongeveer 7,5uur en eigenlijk zouden we een uur eerder aankomen dan het vluchtschema aangaf. Helaas mochten we door de wind en iets met landingsbanen nog niet landen en bleven we rondjes vliegen rondom Schiphol. Daarna duurde het taxiën ook nog even zodat we rond 1315uur dinsdagmiddag aan de gate stonden.

Gelukkig precies voor de files reden we rond 1630uur Heinkenszand weer binnen.

Het nawoord bij deze reis heb ik bij dag 22 al geschreven.

De vakantie is voorbij! Nogmaals bedankt voor het meelezen en de reacties.