Dag 20: Van Lander naar Loveland

Verenigde Staten, Johnstown

Lekker wat langer geslapen vandaag, rond de klok van 900uur op pad!

Langs de Safeway supermarkt om een vers brood en lekkere druiven voor ons ontbijtje straks. Bij Starbucks de broodnodige cafeïne gehaald. Tank even vol gegooid en rijden maar...zo’n 500km vandaag (wisten we van te voren hoor).

Onderweg heb ik in de auto het ontbijt klaargemaakt, want de omgeving nodigde niet erg uit om ergens te gaan picknicken. Lange saaie wegen met grote open vlaktes.

Toen we de staat Colorado binnen reden veranderde het landschap. Het werd mooier en heuvelachtiger, ook de rode rotsen kwamen weer te voorschijn.

Rond 1500uur arriveerden we in het stadje Fort Collins, waar we heerlijk buiten op het terras van Starbucks een frapuchino deelden. Heerlijk weertje hier, nu 24 graden en een windje. Korte broek mocht eindelijk weer uit de koffer vanochtend😂

Om de benen de strekken hebben we nog een rondje door Old Town Fort Collins gelopen.

Texas Roadhouse is echt ons favoriete restaurant in de USA en we wisten dat we die rondom Denver weer tegen zouden komen. In Fort Collins zat er 1. Het was nog maar 1615uur maar in Loveland zit er geen en dus hadden we een vroeg diner. Het smaakte verrukkelijk, wat een mals vlees hebben ze daar toch. Zie Edwin weer glunderen op de foto😋

Bij de outlets in Loveland hebben we nog een rondje gedaan en daarna gingen we op hotel aan, waar we om 1915uur waren.

Morgen is het de bedoeling dat we nog een bezoek brengen aan het Rocky Mountain NP, maar omdat het morgen zaterdag is en ze prachtig weer afgeven verwachten ze daar superdrukte. Wij hebben daar niet zoveel zin meer in dus gaan we even kijken of we de gok nemen (we zijn er al een keer geweest). We hebben ook geen zin meer om 530uur op te staan. We moeten uiteraard wel een beetje uitgerust naar huis komen 😂

Sorry geen inspirerend verslag vandaag en ook bijna geen foto’s gemaakt vandaag.

Zo Edwin lekker bordje, ziet er lekker uit.