Dag 9: Relaxen en wat shoppen

Verenigde Staten, Osceola County

Rond 800uur zaten we al lekker met koffie in de jacuzzi. Vanmiddag zouden we wat gaan shoppen, maar de ochtend lekker in en rond huisje geweest.

Tegen twaalven vertrokken we richting de Lake Buena Vista Stores. Ik wilde graag nog een korte broek en slaagde daar bij Guess prima voor, inclusief nog een leuke blouse/shirt. Onze voorraad sneaker sokken en ondergoed voor Edwin werd weer aangevuld bij Under Armour.

Als lunch had Edwin wel zin in een gedeelde pizza van California Pizza Kitchen. Nou vooruit we zijn hier tenslotte nog maar een paar dagen en nemen het er nog even van qua eten, thuis weer in het gareel😀. Het werd een kleine barbecue chicken pizza. Smaakte weer prima.

We brachten zowel de wat luxere Mall at Millemium als de Florida Mall een bezoek. Gewoon een beetje rondslenteren en tegelijkertijd onze stappen voor vandaag bij elkaar sprokkelen.

Edwin had via internet nog een klein Japans restaurantje gevonden vlakbij de Mall die zeer goede reviews kreeg. Daar wilden we wel even gaan kijken. We konden meteen aanschuiven en je kon zelf gerechtjes van de kaart kiezen of je laten verrassen door de chef voor een vaste prijs (voor Japans erg goedkoop, dus wij dachten dat het niet veel zou zijn). Wij kozen dus voor het laatste. Maar oh my god wat was dit veel. Het ene gerechtje was nog niet op of de andere volgde al. De temaki kwam de kok aan tafel maken en mocht je de ingrediënten zelf kiezen. Al met al was het allemaal zeer origineel gedaan en was het erg lekker, maar het haalt het (weer) niet met onze favoriet uit Ede 😊.

Het toetje heb ik ook zo goed als overgeslagen, want ik had verse limoen limonade gedronken en bij het 2e glas kreeg ik echt last van maagkrampen. Teveel zuur denk ik. Later trok dit gelukkig weg.

Op de terugweg naar het huisje nog wat yoghurt, fruit en drinken gehaald bij de Walmart. Verder een rustige avond en weer bijtijds naar bed.

Komende dagen staat er niets op de planning, dus weet ik niet of ik van elke dag iets tik (ik denk paar dagen tegelijk). Vandaag was voor ons relaxed maar voor de lezer niet bijster interessant haha.

Ziet er weer goed uit :-)