Terugreis

Verenigde Staten, Ridgefield

Iedereen heeft deze nacht goed geslapen. Gelukkig hadden we de wekker gezet. Nog tijd voor een douche, ontbijten bij de buren en met de auto naar de luchthaven. Francky zet ons af bij departures met alle bagage en hij brengt de auto terug en komt met de shuttlebus naar de luchthaven. Een half uur later zijn we al van de bagage verlost. Security check is een ander verhaal, lange lange rijen, ik schat dat we anderhalf uur hebben aangeschoven. Maar er is WiFi dus voorlopig klaagt niemand. Mijn bagage wordt even apart genomen… de zandlopers in times up worden gecheckt en ik mag verder.
Treintje naar de gate en dan is het al tijd om te eten in de greedy cow. Lekker voor luchthaven food. En het boarden is begonnen… Team
Francky, Vic en Karel zitten aan het raam en Roel en ik in middengang. Snoep is stategisch in de 2 teams verdeeld. De buurman van Roel komt niet opdagen dus hij heeft een extra zeteltje. Handig als hij straks plat wil liggen. Na een uur vliegen krijgen we diner. De tijd vliegt als je tegen de tijd reist… toch niet… Entertainment op de schermpjes, proberen slapen, toilet bezoek. Het is een beetje tijd doden en iedereen doet dat op zijn manier. Ik heb een nieuw seizoen Virgin River op Netflix gekeken en twee keer een kwartier geslapen… ik heb gelukkig nog een week verlof om wat slaap in te halen en te bekomen van deze jetlag.

Iets voor 7u Engelse tijd landen we in Londen Heathrow en daar moeten we lang wachten… vluchten waren gewijzigd dus niets aan te doen.
We lopen even in de shopkes maar een handtas van Hermes of een Zwitserse horloge daar is geen budget meer voor na onze trip. Vic vindt wel een retro voetbaltruitje van het Engelse team van 1996, het is een topdag!
Onze magen zijn wat ontregeld… zin in een avondmaal maar het is 10u ‘s morgens. We wachten tot 11u om iets te eten te zoeken. Net als we ons eerste spelletje kaart willen spelen is het eten er al. We zoeken een rustige spot op en wachten tot we kunnen boarden. We gaan blij zij als we thuis zijn. Vanaf morgen gaan we genieten van alle mooie herinneringen!

De mama

Bedankt Eveline dat we opnieuw mee mochten genieten van jullie fantastische reis. Wij hebben vanaf het begin tot het einde uitgekeken naar jullie belevenissen

Dorine en Bric 2022-08-15 13:45:59

Welcome back! En nu de jetlag verwerken. Jullie hebben zoveel mooie dingen beleefd deze vakantie! Blijf nagenieten. Blij te hebben mogen “volgen”

Carine DB 2022-08-15 14:00:54

Merci op ons mee te nemen in jullie avontuur.

Bram Bonamie 2022-08-15 14:04:46

Thx voor het leesvoer bij het ontbijt! Dat wordt eventjes afkicken. En welkom terug!

Evelyne 2022-08-15 16:06:05

Welkom terug thuis in ons warme België!

Mariette 2022-08-15 16:14:20

Welkom terug in België! Morgenochtend bij het ontbijt ga ik jullie reisverslag toch missen! Blijf nog eventjes nagenieten van dit mooie avantuur!👍

Sabina Scharlaeken 2022-08-15 20:32:57

Bedankt, Evelyne! Was heel fijn om jullie avonturen te volgen, via jouw vlotte pen, via de prachtige foto's als via de professionele filmpjes! :-)

Mieke L 2022-08-15 22:26:04

Welkom thuis

Hilde 2022-08-15 23:10:28

Welcome back! Je mag me straks het plot van Virgin River vertellen 😉

Gloria 2022-08-16 12:05:51

Welkom terug! Op het werk wordt je gemist Evelyne. Maar eerst goed uitrusten en acclimatiseren hé. Dat lijkt me een jetlag mét cultuuromslag van jewelste. 😊