Salt Lake City dag 2

Verenigde Staten, Ridgefield

Een kort verslagje vandaag wegens niet veel te melden. Rustdag … en in een huis met een pooltafel betekent dat er gespeeld wordt: pool, nineball en andere varianten, … de jongens kunnen wat practice gebruiken eer ze de papa kunnen verslaan. Ze vragen de papa om met de achterkant van de keu te spelen zodat ze ook eens kunnen winnen

Rond de middag zoeken we enkele malls op. Karel vond een skibroek bij 33 graden zal dat zeker van pas komen, Vic een hemdje voor als hij nog eens naar een trouwfeest moet en ook een voetbalshirtje van de plaatselijke voetbalploeg. Mama en papa deden ook wat batjes en Roel spaart zijn credits voor later. De malls zijn professioneel ingericht ook voor iedereen die niet van shoppen houdt er is iets: kinderopvang, een treintje en gemotoriseerde knuffels voor de kids, een grote Arcade voor de tieners en bowling voor de papa’s die hun paspoort bijhebben of zouden die liever naar de Spa gaan?

Na het shoppen gaan Francky en ik ook nog eens naar het plaatselijk skistation Snowbird. Dagtickets skiën kosten hier gemiddeld 200 dollar per dag. Nu er geen sneeuw ligt kunnen toeristen er met glijbaantjes en rodels naar beneden schuiven, geen apres ski dus t zal eentje uit onze eigen frigo worden. De jongens zijn aan t baseballen op het baseballveld achter ons huisje. Vic had al wat toertjes gelopen om fit te zijn voor het nieuwe voetbalseizoen.

Bij een roadtrip is het een uitdaging om op de verschillende stopplaatsen niets achter te laten, het is uitpakken en inpakken. Karel vergat op de vorige stopplaats zijn schoenen. Helaas zaten ook zijn steunzolen erin. De eigenaar was zo lief om ze op te sturen naar ons huisje waar we nu logeren en ja ze zijn vandaag al aangekomen. Roel vergat vandaag zijn gsm op het toilet en Francky zijn zonnebril in het kleedhokje maar alles is terug in ons bezit. Fingers crossed dat dat zo blijft.

Vanavond heb ik keuze tussen een filmpje kijken op ons klein tv’tje of live animated pool, een perfecte afsluiter voor een chill-dag.

De mama

Goed van Vic en zijn hemdje😝

Pascale 2022-07-29 07:11:48

Wauw, moet machtig zijn om even als een American citizen door het leven te gaan :) Wauw dat huisje. Zo mooi Goed dat je alles terug gekregen hebt!