Las Vegas

Verenigde Staten, Clark County

Vandaag een kort verslagje ...
Niet dat we niet excited zijn over de dag maar voor jullie lezers minder spectaculair om te delen.

Deze morgen een Las Vegas Style ontbijt in Blueberry Hill Family restaurant. Vic heeft direct gekozen van de foto’s: pancakes met fruit en slagroom. Roel neemt regular pancakes, wij gaan voor combi breakfast. Het was erg lekker maar de porties waren eerder brunch porties, we vroegen dus een box om na de middag de rest te verorberen.

Vandaag chill-shop dag. Karel en Roel gaan mee met mij naar de outlet, Vic en papa naar het hotel voor wat chill en dat paar skechers dat Vic zo graag wil.

We staan aan de kassa met een hele hoop kleren voor Karel als we horen dat je aan de receptie een kortingscoupon boekje kan kopen. Karel regelt dat snel met de 10 dollar reserve dat hij achter zijn gsm heeft gestopt en we doen groot profijt. Al doet Francky het meest profijt, hij koopt niets.
Eerst even voor de jongens kijken en dan me time voor de mama, al is het handig dat de jongens mee zijn. Zijn zoeken mee de juiste maat, hangen terug wat niet past en geven grappig advies. Roel leert me hoe ik moet poseren voor de 360• spiegel in mijn conchita-jurk. Ik krijg een gepersonaliseerd kledinghokje maar ben vooral content van mijn vangsten en de 50% korting op alles.

Daarna worden we opgehaald aan de Vallet-parking door Francky en Vic. In het hotel maken we ons klaar voor een bezoek aan 1 van de 9 Pools in het hotel. Net als we aankomen en ons in een ligstoel placeren begint het te regenen. Geen probleem voor ons maar iedereen moet evacueren. Bij regen kunnen we niet zwemmen. Valt er hier op jaarbasis 4,2 cm regen en mogen we dat vandaag ook eens meemaken.

Nog geen plannen voor de avond .., chillen, stapje zetten en wat eten, morgen vertrekken we terug naar de natuur.

De mama

eens een rustige dag moet kunnen.mooie fotos van hotel en de video.chat merci .

josiane 2019-07-13 09:01:35

Al heel de week met pretoogjes jullie nieuws gevolgd. Nog veel plezier gewenst op reis. Groetjes

Pascale 2019-07-13 11:04:15

Kids jaloers naar hun ladies shopping day🤪