De voorbereidingen

Nog 7 werkdagen ...
Nog 14 keer slapen ...
Laatste judotrainingen ...

Fijn om met heel het gezin uit te kijken naar een reis waar we al een jaar van dromen.

Iedereen draagt zijn steentje bij aan de voorbereidingen ...
Francky leert ons divergeren en convergeren en uiteindelijk gelukkig ook beslissen. In de excel-sheet staat ons reisplan met linken naar hotels, reisroutes, leuke restaurantjes ... uren ‘schermtijd’ en processen, maar het resultaat mag er zijn.

Karel hielp mee kiezen welke auto, bekeek filmpjes van het vliegtuig, en ging helemaal op in zijn ‘multimedia’uitdaging. We hebben action-camera en webblog klaar om iedereen te laten meegenieten van ons avontuur.

Roel en Vic bereiden zich voor door nog vlug gedubde series te bekijken om hun moedertaal in de vakantiemaand niet al te veel te missen nu en dan een donut eten, gsm vol spelletjes om offline te spelen, ... ze lijken misschien minder betrokken met de voorbereiding maar ik was vorige week toch verbaasd dat Vic aan de dokter het reisschema in grote lijnen kon vertellen ...

En ik ben er ook helemaal klaar voor ... mijn kleren liggen al klaar, al beslist welke schoenen ik meeneem, medikit klaar en ... aftellen ...

Nog 7 dagen werken!

Have a safe trip! Enjoy!!! Beetje heel jaloers

Ilse 2019-06-29 10:31:01

Wishing you all the trip of a lifetime, have fun, take care, tof dat wij jullie van jullie zal horenπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸŒŽπŸŒŽπŸŒŽβœˆβœˆπŸ“¬πŸ“¬πŸ‡ΊπŸ‡²πŸ‡ΊπŸ‡²πŸ‡ΊπŸ‡²πŸ‡ΊπŸ‡²πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜