Los Angeles

Verenigde Staten, Los Angeles

Deze morgen ben ik om 5 uur wakker, vertrekstress: zit alles weg? Wat doen met de restjes? ... tegen 6u30 dommel ik terug in. Als ik wakker kom rond kwart voor 8 lig ik alleen in bed. Francky is bezig met de in-check van het vliegtuig. Alles verloopt vlot en rond 10u30 kunnen we de deur achter ons dicht trekken.

We rijden naar Beverly Hills. Nu zien we waarom we met de postcode 90210 overal konden tanken, we rijden langs prachtige huizen en ook door Rodeo Drive waar we met ons shopbudget van gisteren nog niet 1 handtas kunnen kopen.
De jongens zijn meer geïnteresseerd in de Tesla’s, Porsches en andere fancy cars op de weg.

De jongens willen ook nog eens in de golven van de oceaan springen dus we’re going to the beaches: Manhattan beach, Hermosa beach en Redondo beach. Het zand is erg heet en de sletsen zitten ergens in de valies... we zullen het geweten hebben. We placeren ons in de buurt van een redderspost. Baywatchzwembroek en plankje maar t ventje erin was niet knap genoeg om in de echte serie mee te spelen. Krachtige hoge golven, fun voor jong en oud. En terwijl we even rusten op de handdoek zien we 2 dolfijnen zwemmen en springen. Helemaal gratis en voor niets. Een fris pintje of drankje moet je zelf meebrengen want geen terrasjes op de dijk.

Dus tijd om in te checken in het hotel. Auto binnenbrengen en vroeg in bed want om 4u moeten we opstaan voor onze eerste vlucht naar Montréal.

De Mama

Veilige reis terug naar ons belgenlandje!

Mariette 2019-07-31 06:25:30

Goede terugreis gewenst.

Pascale 2019-07-31 06:55:29

Jullie reis avonturen maakten mijn ochtends heel aangenaam, alleen bij het ontbijt, terwijl Nel en Koen nog in bed lagen. Morgen mogen we ook onze valiezen pakken om te vertrekken!!! Een goeie vlucht terug en tot binnenkort!!!!

Lies 2019-07-31 06:56:16

Ook een heel goeie terugreis gewenst.

Noël en Liliane 2019-07-31 07:38:06

welkom terug thuis .met valiezen vol herineringen aan jullie prachtige reis en massa's mooie foto's.veilige reis xxxxxx

josiane 2019-07-31 07:38:26

We wensen jullie een behouden terugreis. Bedankt voor de mooie verslagen en fantastische foto's. Laat ons maar weten als jullie voet zetten op Belgische grond.

Linda en Dirk 2019-07-31 08:22:52

ik zal jullie missen

Hilde V 2019-07-31 08:27:29

We wensen jullie een terugvlucht zoals het verloop van de reis was. We zien er al naar uit om jullie donderdag in Lille Flandres gezond en doodmoeë ontmoeten. Bedankt voor het dagelijks tekst-, fotoverslag. We hebben er van genoten en eigenlijk hebben we ook een beetje de Westkust van de USA bezocht. Goede terugreis

Hugo Ketels 2019-07-31 10:10:04

Super allemaal! Zal ze missen, jullie verslagen. Prettige terugreis!!!