Flying high

Verenigde Staten, Los Angeles

Even wennen deze nacht ...
met 5 op 1 kamer slapen. Nog wat callibreerwerk om onze klokken op elkaar af te stemmen. Vic zat nog vol vuur na 400 gr suiker, Francky was al lang wakker dus lag als eerste te snorren ...

Rond 6u iedereen wakker en genoten van heerlijk ontbijt ... het beste van Frankrijk en a taste of America met de pancakes.

En dan het begin van een lange trip. Even surfen op het treintje, Parijs-Frankfurt, Frankfurt-LA. Tijd doden met films, iedereen afmaken met 4 op een rij, en proberen slapen maar niet langer dan 15 min indutten. Ik heb het geluk naast Roel te zitten ... hij lust niet veel, dus rijkelijke maaltijd voor mij. Ik hoef alleen mijn pistolet af te staan

Toch is het erg uitkijken naar de aankomst. Hoogtepunt voor Karel ... de auto! Welke wordt het?

De mama

Na een dag vliegen veilig en wel aangekomen in LAX. Spannendste was dat de Karel naar de drugscontrole moest (uitgeloot en herkenbaar aan SSSS op boarding pass) Vliegtuig was overboekt dus zocht men kandidaten om tegen vergoeding (600 eur pp) een dag later af te reizen. Wat zou jij doen? Ons paste dat alvast niet in de planning hoewel 3000 eur meegenomen zou zijn.
Eigenlijk een zeer relax dagje achter de rug. Alles verliep volgens schema. Na landing in LA met Shuttlebus naar Hotel Renaissance. Daarna samen bij AVIS auto ophalen te voet want lag tegenover hotel. Daar aangekomen stond er duust volk aan te schuiven maar gelukkig had ik AVIS Prefered status en dat was in gebouw ernaast waar niemand stond aan te schuiven. Even met Eva gekonkelfoest en HUP...we kregen de auto die we wilden. Een Chrysler Pacifica die ons de komende maand overal naar toe zal brengen. Nog even langs AT&T gereden voor een Dataplan Unlimited. Dag afgesloten met een In&Out burger.
Morgen gaan we langs Pacific Coast Highway1 richting San Francisco -etappe1. Tot later!

Reisleider.

Zalig en spannend tripje tot nu toe πŸ˜€ nice car πŸŽ‰ en roeltje me moatje in vervolg lunch meenemen voor op het vliegtuig πŸ˜€ karel 2 x serieus... was wss even stress maar alles kwam goed .. geniet van jullie droomreis.. go for it 😘

Tante veerle 2019-07-03 16:24:01

Goeie morgen allemaal Het vervelendste deel van de reis is achter de rug. Nu genieten van de mooie natuur, moderne steden en heerlijk junkfood in de west coast van de states. Goeie reis

Hugo Ketels 2019-07-03 16:55:48

reis verslag goed ontvangen geniet ervan .kijk uit naar de volgende .