Los Angeles

Verenigde Staten, Los Angeles

Deze morgen geen haast, geen valiezen inpakken, we nemen rustig onze tijd voor ontbijt. Na het ontbijt bekijken we nog eens de foto’s van onze blog... genieten en we hebben nog zoveel foto’s en video’s die we niet konden publiceren.

Francky plant onze Los Angeles tour voor de dag en steekt alle sightseeing spots in Google Maps.
We starten met een bezoek aan Griffith observatory, de LA-sterrenwacht met een mooi uitzicht over de gigantische stad met 4 miljoen inwoners volgens Google.
Volgende stops zijn verschillende viewpoints op het Hollywood sign in Hollywood Hills. En dan zijn we klaar voor onze Walk of Fame op Hollywood Boulevard. Het loopt er vol van verklede filmsterren en nepacteurs. Francky wordt aangesproken door Superman: “I’ll protect You big Guy, don’t worry!” Francky had natuurlijk zijn judogi niet aan.

Roel en Francky gaan in het Chinese Imax Theatre naar de nieuwe Spider-Man film kijken en wij flaneren op Hollywood Boulevard langs winkeltjes en streetperformers. We likken een echte Ben&Jerry’s en hebben ook nog tijd voor een drank voor we de rest van het gezelschap ophalen. Superenthousiast zijn ze over hun 4D experience, met water, geur en andere sensaties in hun stoel. Het was mega, echt de moeite!

Tijd om de rest van de tour rond te maken. Beverly Hills 90210 verschuiven we naar een later moment, we pikken wel nog Chinatown en Downtown LA mee.
LA is een drukke stad maar waar je ook bent op 5 min zit je op een snelweg. We vinden de juiste snelweg naar huis. Terwijl mama eten maakt gaan de jongens wat sjotten in Yosemite Recreation Park vlak aan ons huisje. Ze vinden een baseball en een tennisbal en halen meteen ook hun baseballbat weer boven. Terwijl de jongens afruimen en de keuken opruimen schrijf ik mijn bijna laatste blog. Het leven zonder blog zal wennen worden.

De Mama

Ja ook voor de volgers zal het afkicken worden.

Noël en Liliane 2019-07-29 07:40:46

Ook wij zullen eraan moeten wennen dat wij geen blog meer kunnen lezen en foto's bekijken!

Rika 2019-07-29 09:36:02

ja hoor ...voor iedereen die jullie dagelijkse blog en de mooie foto's gevolgd hebben zal het wennen zijn ..maar ook heeeeeeeeeel blij dat ge terug zijt xxxxxxx