Highway 1 - LA/San Simeon

Verenigde Staten, San Simeon

Het is een Chrysler Pasifica geworden. De most wanted on the list ...
Zoals de mannen al uitgezocht hadden: 3 rijen zitplaatsen en onder elk tapijtje bergruimte ... de meer uren we erin zitten de meer we ontdekken.

Na wat Google maps gesukkel ... eerste stop Walmart. Tegen mijn natuur maar efficiënt met boodschappenlijstje geshopt. Verrast dat ik een verkoper moest aanspreken voor een flacon head&shoulders uit de kast te halen en die mocht niet in de kar maar kon opgehaald aan kassa 10.

Tweede stop: Santa Barbara. Het was even zoeken maar aan de kleur van de stoeprand konden we zien waar we hoelang konden parkeren ...
Pic-Nic in het park, ijsje op de pier: mooie stopplaats.

Derde stop Solvang: Denemarken in California. Mooie gekleurde huisjes gezellige winkeltjes. Niet op de shoppinglijst maar toch nieuwe hoed gekocht :-)

En laatste stop voor slaapplaats: De Applestore maar niet zonder eerst de Victoria Secret binnen te stappen met de 3 zonen. Dankzij onze meest gebruikte app Flush ontdekten we daar een openbaar toilet.

Rond 18u30 op onze slaapplaats vlakbij het strand, waar Roel zijn baseball bat kan uittesten, Vic zijn voetbal en de Karel legt alles vast met zijne nieuwen Apple.

Zalige eerste dag. Rijp voor bed want de tijdgordels zitten nog wat in de kleren.

Evie 2019-07-04 07:22:13

Wauw! Happy 4th of July

Ilse 2019-07-04 07:36:28

mooie fotos jullie zien happy uit doe zo voort ik reis mee xxxxxxxxx