NIC15: Ometepe chilldag

Nicaragua, Ometepe Island

Vandaag houden we nog eens een “studiedag”. Dit wil zeggen dat we niet echt iets speciaals gepland hebben om te doen maar we zoeken nog eens uit wat we de komende dagen willen doen in Costa Rica!
Vrijdag hebben we afgesproken met ‘Poty’. Zij heeft 14 jaar geleden voor 6 maanden bij Bram zijn thuis gewoond via het uitwisselingsproject van AFS. We moeten dus zorgen dat we tegen dan in Tamarindo (ook wel Tamagringo genoem, omv de vele toeristen) zijn waar zij ons oppikt om naar haar thuis in de buurt te gaan. Dit lijkt ons wel super tof😊! Ook moeten we een idee krijgen wat er allemaal in Costa Rica te doen is en wat we dus zeker niet willen missen en we moeten op een creatieve manier een oplossing vinden voor het feit dat je aan de grens van Costa Rica moet kunnen aantonen dat je daar ook binnen de 3 maanden weg bent. (Wij hebben natuurlijk geen idee hebben wanneer we precies het land uitgaan...😕)
Behalve het opzoekwerk , heb ik ook nog eens geskypt met mij beide ouders, zijn we een typisch gerecht vanuit Quebec gaan eten en kijken we nog een aflevering, de laatste weliswaar van de serie Narcos, met heerlijke nachos van bij een Mexicaans restaurantje in de buurt😎.
PS: Bram is ook weer helemaal gezond en zijn oog is terug in orde!👌

Klinkt prima, maar de "P.S." klinkt als hemelse muziek in de oren! :-)

Erwin 2017-01-18 01:48:53

Deze ervaring dragen jullie je hele leven mee. Geniet er nog maar van.