Las Vegas verkennen

Verenigde Staten, Las Vegas

Wat een bewogen ochtend! Ik stond eerder op dan Bram en ging mij al opfrissen in de Walmart. We spraken aan de toiletten af, helaas liep het hier mis! ๐Ÿ™ˆ Bram ging naar andere toiletten dan mij waardoor we elkaar misliepen. Ik heb welgeteld meer dan een half uur zitten zoeken achter hem en begon zelfs ongerust te worden. Ik was al 10x op de mannen toilet gaan roepen, 5x terug naar de auto gewandeld, 3x de winkel rondgewandeld en gaan zoeken naar andere toiletten. Ik had geen gsm, geen auto sleutel en liep rond in mijn pyjama! Je kan je dus voorstellen wat een zicht ๐Ÿ˜‚ Achja eind goed al goed, we vonden elkaar terug ๐Ÿ‘Œ.

Vandaag hadden we een hele rit voor de boeg! Onderweg kozen we er dan ook voor om lekker te gaan eten, als break! We kozen voor Denny’s aangezien dit de top favoriet was van Gijs en Marlies tijdens hun Amerika rondreis (van fastfoodketens uiteraard). We bestelden 2 grote burgers met frietjes en ja dat smaakte! We konden er terug helemaal tegenaan.๐Ÿ” Onderweg kwamen we nog enkele Joshua Tree’s tegen (wel leuk want dit park hebben we niet kunnen doen wegens onze tussenstop in België). Ook reden we voorbij de Seven Magic Mountains, dit zijn felgekleurde geverfde rotsen in de natuur. Aangezien het weer niet mee zat hebben we dit toch niet gedaan.

Tegen de vroege avond arriveerden we in Las Vegas. We parkeerde aan Circus Circus, waar we eerder ook al stonden. Na een lange dag rijden hadden we wel zin om ons wat te fatsoeneren, de hotels af te wandelen en een gokje te gaan wagen! Want ja dat is toch echt een must do in Las Vegas! Onze eerste stop was The Venetian! Wanneer je hier binnen staat heb je echt het gevoel alsof je buiten in Venetië bent, ongelooflijk! Water, Gondels, muzikanten, Italiaanse zaakjes,… Vervolgens deden we nog enkele andere hotels, stuk voor stuk zijn ze volledig in thema. Het is eigenlijk echt waanzin! Dan weet je ook alweer waar een deel van het gok geld naar toe gaat! ๐Ÿ’ฐWe eindigden in Bellagio, waar we er voor kozen om eens echt te gokken. Aangezien we beiden echt leken zijn wisten we niet waar we moesten beginnen. We kozen voor de roulette, aangezien dit het enige was wat we beide een beetje kende, we hadden echter geen geluk.. Maar je weet wat ze zeggen: Geen geluk in het spel is geluk in de liefde โค en we hadden ook het geluk dat we tijdens het gokken gratis drinken kregen!๐Ÿธ De cocktails compenseerden dus wel het verlies ๐Ÿ˜Š
We sloten af met het fonteinen spektakel aan het Bellagio en wandelden richten auto. Slaaptijd!