NIC8: Een dipje

Nicaragua, Granada

Vandaag was het niet ons dagje. Ik was toch niet zo gerust over mijn oog en natuurlijk is Tessa dan ook niet gerust. Mijn zicht is namelijk nog altijd niet zoals ervoor, het lijkt alsof er een waas voor zit. Ook werkt mijn lichaam niet echt mee, zo voel ik mij als een slappe vod 😕.
Omdat we de hoop een beetje hebben opgegeven in het feit dat ze ons hier gaan kunnen vertellen wat ik heb besluiten we nog maar eens naar huis te bellen. Uiteindelijk kom ik via mama in contact met een bevriende arts en via hem krijg ik oogdruppels voorgeschreven die misschien kunnen helpen. Omdat ik mij zo slap voel lopen we ook nog even langs de apotheek om “ijzerpillen” te halen en hopelijk krijg ik hierdoor terug meer energie de komende dagen.
Het is vandaag ook een beetje regenachtig in Granada en dus niet echt uitnodigend om naar buiten te gaan. We vullen de rest van onze dag dan ook gewoon met afleveringen van de serie “Narcos” te kijken. Zo komen we weer iets meer te weten over het leven van Pablo Escobar 😊.
Nu maar hopen op wat beterschap de komende dagen, zodat we er weer tegenaan kunnen!

Neem je tijd en rust maar Bram! Kop op, komt wel goed!