NIC11: Surfen - Playa Madera

Nicaragua, Playa Maderas, San Juan del Sur

Vandaag ging onze wekker om half8. Om 8u kon je ten vroegste ontbijten en wij wilden gaan surfen dus we waren als eerste aan het ontbijt! Voor 5euro hadden we een shuttle geregeld die ons op en terug naar een echt surfstrand, playa Madera, bracht. We huurden natuurlijk ook een sufplank en zo waren we er klaar voor🏄. Aangezien ikzelf dit eigenlijk niet kan, ik heb het nog maar 1x een uurtje ooit gedaan, liet ik de mannen en spits even hun gang gaan en lette ik op de spullen. Ze genoten met volle teugen, maar na een tijdje was Bram toch echt uitgeput. Hij kon het niet zolang als Toon uithouden, waaraan je merkt dat zijn lichaam toch nog geen 100% percent is, maar zeker wel al wat beter.
Het was nu wel mijn beurt😊. Ondanks dat ik een persoonlijke trainer (Bram 😉)heb, lukte het mij toch niet om recht te staan…😔 Ik zette altijd eerst mijn knie en dan viel ik om 😩. Nadat ik dus duidelijk voelde dat mijn knieën blauw werden heb ik het dan ook opgegeven.. Al moet ik wel zeggen dat ik het leuk vond en dat ik morgen zeker opnieuw wil proberen😆!
We aten nog wat en in de vroege namiddag kwam de shuttle ons terug oppikken. We relaxten opnieuw aan het zwembad en gingen ons erna klaarmaken om het dorpje in te gaan. We genoten van een prachtige zonsondergang en aten super goedkoop, maar heel erg lekker in een lokaal zaakje!

Het was kortom weer een super toffe dag!👌