New York: Dag 4

Verenigde Staten, New York

Vandaag werd het terug mooi weer dus ging het een productieve dag worden. En amai dat was het ook! We hebben zelfs nog meer gewandeld dan de eerste dag! We wandelde naar de ferry waar we besloten een pasta pesto en een pasta vodka te eten ( Na al 3 dagen geen pasta MOEST ik welpasta eten  ) Verrassend genoeg waren deze ook nog eens heel lekker en best goedkoop MET een uitzicht op de skyline. Het perfecte begin van de dag. Vervolgens liepen we na de boottocht (die stiekem toch wat begon te wennen, we waren het vrijheidsbeeld voorbij zonder dat we het gemerkt hadden) door naar Brooklyn. De Brooklyn Bridge is echt fenomenaal, 1 van de mooiste dingen die we gezien hebben! (uiteraard wel heel toeristisch). We liepen in het centrum van Brooklyn ook nog een heel tijdje rond, deden de Brooklyn Height en wandelde over de Manhatten Bridge terug naar NYC. Deze brug is niet bepaald mooi, maar je hebt er een indrukwekkend zicht op de Brooklyn Bridge. Ook zag je een stuk van de achterbuurten, wat mij toch altijd pakt. Dan besef je des te meer hoe goed wij het hebben! Tot slot wandelde we naar de New York highline om terug te eindigen op Times Square. Deze highline was heel mooi om over te wandelen en we zagen ook een prachtige zonsondergang! We haalden nog snel 2 pizzastukken bij ze zaak die op dag 2 hadden leren kennen, genoten voor de laatste keer van het drukke Times Square en gingen terug naar onze AirBnB. Onze trip in New York zat er jammer genoeg al op. Al moet ik wel zeggen dat je op 4 (in ons geval 3 met de regen) heel erg veel kan zien!
Trouwens dankzij de zalige uitvinding van Teva Sandalen, die ondertussen ook echt mooi kunnen zijn, heb ik geen 1 blaar op mijn voeten en kon ik nog veel meer kilometers aan 💪. Bram zijn voetjes daarentegen voelden het wel, maar een man kan wel meer aan 😊.