FL 2: Rustdag op het strand!

Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Blijkbaar waren we nog best moe na onze vlucht van Las Vegas naar Miami, hierdoor hebben we door geslapen tot 9 uur en nog zijn we moe! Na ons ontbijt begeven we ons weer op de baan en al vlug zitten we op een mooie route langs de kust. Na een paar korte tussenstops beslissen we ons tegenover een hotel te parkeren en het strand te gaan opzoeken.
We komen terecht op een strand met douches en bijna geen toeristen! Ideaal dus. We zien het wel zitten om hier neer te ploffen en gewoon een dagje te chillen! Alvorens op het strand te gaan liggen lopen we nog gauw terug naar de auto om onze zwemkleren aan te trekken, de e-readers te nemen en ook halen we de hangout boven die ik van Tessa heb gekregen voor mijn verjaardag. (dank je wel daar voor liefje, hij ligt echt super goed!❤) Een echte rustdag deed ons deugd! En hoe leuk is het om eind oktober aan het strand te kunnen zonnen? 😎
Rond 5u pm zijn we uitgerust en zetten we onze tocht richting Tampa verder. Onderweg krijgen we meldingen dat er een lange file staat op onze route en vermits we hier geen zin in hebben besluiten we van de autostrade af te rijden en richting een ander strand te gaan om de zonsondergang te zien, verder rijden gaat morgen immers ook nog! Voor de zonsondergang komen we helaas net te laat maar we komen wel uit op een gigantisch hagelwit strand, Siesta Beach! Het ziet er best gezellig uit en misschien moeten we hier morgen toch nog eens komen kijken alvorens verder te rijden. Ze hebben hier trouwens ook leuke picknicktafels met barbecues en vermits we al heel onze reis houtskool meesleuren is het misschien wel een goed plan hier morgen middag te barbecueën.
We rijden dan ook nog gauw naar de winkel om spareribs te kopen en zetten ons weer op de parking van een groot warenhuis om te overnachten.