NIC2: Sightseeing Léon

Nicaragua, León

Na een heerlijke nacht slapen spraken we vanochtend met Toon af om te gaan ontbijten. We kwamen terecht in een Franse bakkerij en konden zo nog eens genieten van een echt Westers ontbijt😋.
Toon moest rond de middag vanuit Léon richting Managua vertrekken om van hier uit morgen het vliegtuig naar Corn Island te nemen. We besloten dan ook onze voormiddag nuttig te besteden en Toon nam ons mee het dak van de pas gerenoveerde kathedraal op. Vanaf hierboven heb je een prachtig uitzicht over de stad en de omliggende vulkanen👌. Ook de kathedraal zelf is echt mooi met zijn witte koepels en torentjes.
Nadat we nog even iets gingen drinken was het dan weeral tijd om afscheid te nemen. Normaal is dit wel maar voor even want we zullen proberen mekaar begin januari nog eens te ontmoeten.
Tessa en ikzelf waren weer best moe en de hitte werkt ook uitputtend. Wij gingen dan maar iets eten en bleven de rest van de namiddag op het terras plakken. Enkel voor ons avondeten veranderden we van zaakje en we kropen optijd ons bed in want ik was echt stikkapot! 😴

Hier heeft het ook gesneeuwd! ( alez, is ook alles wit) :-)