Laatste dag aan de west kust van de VS

Verenigde Staten, McCarran International Airport

Onze laatste dag aan de west kust van de VS! We beginnen verder aan onze rit richting Las Vegas. We rijden door Zion, waardoor we weer een mooie route hebben! Vervolgens gaan we op zoek naar een douche. Bij het eerste tankstation is te veel volk, waardoor we zouden moeten wachten, we kiezen er dan ook voor om door te rijden.😊 We komen geen ‘Flying J’ meer tegen dus proberen we het bij een ander tankstation. We hebben geluk, zij hebben ook douches ter beschikking. Ze zijn zelfs nog goedkopen, hier betaal je maar 7dollar voor ons 2. 😆 We mogen eerst nog even in de relax ruimte gaan zitten, met massagestoelen, zalig!💆 We douchen uitgebreid en gaan erna even in het zonnetje zitten om wat te skypen. Het is weer meer dan 30 graden, dus het zweet staat al snel terug op ons voorhoofd. Snel de auto in en de airco op dus! We rijden nu in 1 stuk verder naar Las Vegas, waar we op de parking van de Walmart stoppen. We maken nog wat eten en beginnen met het pakken van onze valiezen. Aangezien we heel wat gekocht hebben wordt het een uitdaging om alles mee te krijgen. Na lang tasten en proberen krijgen we alles in onze rugzakken, alleen hebben we nog geen idee hoeveel ze gaan wegen.🙈 Dat gaan we pas te weten komen op de luchthaven.
We brengen onze auto terug en nemen de shuttle naar de luchthaven. We zijn 6u op voorhand daar doordat we de auto moesten binnenbrengen, dus we gaan onszelf nog een hele tijd mogen bezig houden.😩 We beginnen met het wegen van onze bagage. We hebben het blijkbaar best oneven verdeeld en dus moeten we zware spullen van de ene tas in de andere proberen te proppen. Gelukkig lukt dit na een hele poos. We willen de bagage al gaan inchecken, maar dit gaat pas 3u op voorhand. We zetten dan maar een filmpje op en eten ons avondeten en drinken onze laatste wijn nog op. Eigenlijk vloog te tijd best snel voorbij. 👌Vervolgens kunnen we dus inchecken en moeten we door de douane. Zoals elke keer worden we extreem goed gecontroleerd! Ook wel grappig, omv het gewicht hadden we onze kruiden in onze handbagage gestoken. Niet aan gedacht dat zout ook wel op drugs lijkt 😇. Dit werd dus ook tot in detail gecontroleerd. Uiteindelijk mochten we door en niet veel later zaten we op de vlieger. Het was midden in de nacht, dus we vielen al snel in slaap. 😴