GUA14: Terug naar Antigua

Guatemala, Antigua Guatemala

Onze laatste dag in Guatemala is weeral aangebroken! We starten onze dag vandaag nog heel rustig op onze kamer in Panajachel. Een paar broodjes met choco eten en voor de rest vooral dingen opzoeken over Honduras, want hier gaat onze reis heen!
Na weer wat wijzer geworden te zijn over Honduras is het rond de middag tijd om de chickenbus weer terug te nemen tot Antigua, dit spaart ons weer een hele hoop geld uit vergeleken met een shuttle. Het blijft toch ook een beetje een avontuur om de chickenbus te nemen met al je bagage! De ene keer proppen ze je bagage achter de achterste zetel en de andere keer ligt ze voor je het weet op het dak, altijd hopen dat ze deze goed vastmaken😓.
Wanneer we in Antigua aankomen is het al een eind in de namiddag. We hebben nog geen middageten gehad dus halen we ons nog eens een goeie pizza. Ondertussen kijken we een film en we kruipen vooral vroeg in ons bed want morgenochtend om 4u zal onze shuttle richting “Copan Ruinas” er al zijn!