Las Vegas overdag

Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag werd het qua weer gezien de slechtste dag. Het regende dan ook toen we wakker werden. Volgens het weerbericht ging het wel dadelijk droog worden, maar voor de zoveelste keer had hij het mis! 😩 We mogen dat echt niet meer zomaar aannemen als waar!

Gelukkig kan je in Las Vegas je goed binnen bezighouden! We parkeerden op de ondergrondse parking van het Cosmopolitan Hotel. Alleen de lift tot boven was al indrukwekkend en ook het hotel was vol bling bling! Vandaag wilden we eigenlijk gewoon de hotels wat aflopen die we gisteren avond nog niet deden en vervolgens gingen we rijden tot Bryce Canyon!

De hotels waren weer heel mooi! We waagden nog een bescheiden gokje, maar ook vandaag hadden we geen geluk! 🙊De meeste hotels zijn trouwens met elkaar verbonden, waardoor je niet langs buiten moest! Gelukkig want het was al heel de tijd aan het stortregenen. Enkel op het einde moesten we een stukje langs buiten, maar toen konden we alles snel te drogen leggen in onze auto!

We moesten nog een 4tal uur tot Bryce Cayon, dus het zou wel droog zijn wanneer we aankwamen! Onderweg helaas wel nog wat file door het slechte weer, maar na een heel vermoeiende rit voor Bram kwamen we tegen een uur of 8 aan. Nog snel een pizza gaan eten in een lokaal zaakje, parking zoeken en ja hoor, zoals elke avond; slapen.