FL10: Bush Garden + Verjaardag!

Verenigde Staten, Busch Gardens Tampa

Amai, ik was al vroeg wakker! Ik moest dringend naar het toilet en dan had ik ook ineens internet om mijn facebook enzovoort te openen πŸ˜‰ Terwijl ik op het toilet zat was ik de verjaardagswensen aan het lezen en opende ik het filmpje van mus (Charlotte Van der Auwera).
https://www.youtube.com/watch?v=uT4mhDA8Jyo&feature=youtu .be.
Ik had alleen helemaal niet verwacht dat al mijn beste vrienden tevoorschijn zouden komen in dit filmpje!πŸ™ˆ In het begin kon ik mijn tranen nog bedwingen, maar naarmate het filmpje vorderde was ik echt aan het wenen zoals een klein kindje!πŸ˜… Dit was zo enorm lief dat ze dat voor mij hadden gedaan!❀ En nogmaals een super dikke merci aan Mus die hier allemaal mee begonnen was!😚
Vervolgens moest ik dus naar buiten lopen en al de mensen keken al, ‘amai wat heeft die aan de hand πŸ˜‡’. Bram was ondertussen ook naar de winkel geweest om voor een feestontbijt te zorgen en oorbellen! Mijn ochtend was al perfect gestart!!πŸ‘Œ
Vandaag stond Bush Garden op het programma. Het laatste pretpark dat in ons ‘dolfijn zwemmen’-pakket zat. We hadden er wel zin in, maar we merkten ook dat het goed was dat dit het laatste was☺. Gelukkig was dit wel een pretpark met niet alleen attracties. Het was eerder een mengeling tussen een zoo en een pretpark. Je kon bv. een trein nemen die tussen de dieren reed (Zebra’s, giraffen, antilopen, neushoorns,…) Ook waren er verschillende shows die echt wel de moeite waren. Sommige waren met dieren, andere eerder met dansers en zelfs 1 op het ijs. Het was best indrukwekkend eigenlijk, zelfs beter dan verwacht!
Hierna had Bram opnieuw een verassing voor mij! Eerst kreeg ik 5 briefjes die ik kan inzetten. Zoals een massage en zelfs een humeurswitch, hihi 😊. Ook wist ik dat we ergens naar toe gingen dus dat ik mij moest omkleden. Spanneeeend πŸ™‰

We gingen naar een heel goed Italiaans restaurant, 'La Terrazza'! Ideaal dus! Ik nam een heerlijke Pasta Frutti di Mare en Bram een Pasta Putanesca. Hierna kwamen ze mij ook nog verassen met een tiramisu taartje en zongen ze Happy Birthday. Zo leuk!

Het was echt een geweldige verjaardag!πŸŽ‰

Ziet er als een geweldige verjaardag uit, Tessa! Eentje om nooit te vergeten! :D en wat een belevenissen allemaal! Ben erg blij voor jullie dat jullie jullie droom kunnen waarmaken :) Ps: ik wil ook met Dolfijnen zwemmen! :o