Back in town: Las Vegas

Verenigde Staten, Las vegas, mc carran airport

Vandaag vertrokken we vanuit Frankfurt naar Las Vegas. Om 4u s’ochtends ging de wekker, aangezien we een dikke 3u moesten rijden en 3u op voorhand daar moesten zijn. Maar goed dat we ruim geteld hadden, want ondanks dat we dachten dat het vertrek ditmaal wel vlot zou verlopen, hadden we het weer zitten. 😩Deze keer bleek onze vlucht naar Guatemala weer niet voldoende te zijn. Nu bleek de datum te ver te liggen, terwijl in de luchthaven van Parijs dit wel in orde was. Een hoopje ‘bullsh*t’ dus! 😡Vervolgens werden er ons nieuwe vluchten op een illegale manier aangesmeerd, waarop wij besloten het ook op onze eigen manier op te lossen! 😎
De rest van de terugreis verliep erg vlot, 12 u later kwamen we terug aan in Las Vegas. Om te beginnen vlogen onze dikke bloezen uit, het is hier namelijk 27 graden! Vervolgens belde we onze shuttleservice naar de auto en ja hoor hij stond er nog! 🎉We kochten snel nog wat eten en vertrokken richting Death Valley wat morgen onze eerste stop gaat worden! Tot slot maakten we snel nog wat eten en sloten we onze ogen na een extreem lange dag van meer dan 24u reizen!😴