Vandaag is lekker lui

Italië, Vallelaghi

Zó, vandaag gaan we een dagje helemaal niks doen!! Eens kijken of we dat nog kunnen tijdens de vakantie. Als we niet optijd voor het ontbijt hadden moeten aanschuiven zou ook de wekker niet zijn afgegaan. Het ontbijt hier is écht genieten. Heerlijk uitgebreid met brood, een eitje, vleeswaren, fruit, yoghurt. Noem maar op. Als afsluiter een kopje espresso en cappuccino met een stukje huisgemaakt gebak maakt het feestje compleet.
Na het ontbijtje stappen we in de auto voor een ritje naar de supermarkt. Zodra we een lekkere lunch bij mekaar hebben gezocht installeren we ons langs het zwembad. Heerlijk op het gemakje m’n verhalen schrijven met uitzicht op de bergen. Tijdens de lunch genieten we op ons eigen terrasje van heerlijk vers gesneden Parmaham met buffelmozzarella! Helaas is het niet de hele middag feest. Einde van de middag raast er een regenbui over ons heen. Perfect weer voor een filmpje op de labtop! Alleen ‘s avond de deur nog uit voor een hapje en een drankje en onze dag ‘niks doen’ zit er op! Heerlijk, wat zijn we daar goed in zeg!

Heerlijk zo'n dagje luieren/nixen!! Is verdiend😘