Sprookjeswereld....

Verenigde Staten, Antelope Canyon

Vanmorgen was wakker worden weer een feestje. Heerlijk blauw luchtje, aangenaam zonnetje en uitzicht op Lake Powell en de rotsen van Glen Canyon. We gaan het er hier maar van nemen en doen het een dagje rustiger aan. Dus lekker een nachtje bijgeboekt zodat we morgen pas hier weg hoeven. Ontbijtje gemaakt met Pancakes Banaan & Maple siroop en Banaan en Nutella! Onderweg een kopje koffie van de Starbucks en op naar 'Antelope Canyon'. Deze ligt op een paar minuten rijden van Page en is pas enkele jaren geleden ontdekt door het toerisme. De kloof ligt in het 'Lake Powell Navajo National Park', wat eigendom is van de Indianen. Daar betalen we ook vorstelijk aan en krijgen we dan ook de tour van. Maar het is het waard! De kloof van 120 meter lang en 20 meter diep is door het ooit snelstromende water uitgesleten en een sprookjeswereld geworden. De zandstenen wanden liggen slechts enkele meters van elkaar af waardoor er maar een smalle kier is waar we doorheen lopen en waar het zonlicht in valt. Het kleurenspel is waanzinnig en bijna onwerkelijk! Ik heb genoeg verteld laat de foto's maar voor zichzelf spreken! Ik laat jullie heerlijk meegenieten van het waanzinnige schouwspel...

Na de Antelope Canyon zijn we lekker gaan chillen in het zonnetje met een ijsje in ons 'achtertuintje'. Eind van de middag BBQ'tje aan en broodje hamburger gegeten. 's avonds lekker voor schone kleren kunnen zorgen in de Laundry. We lopen namelijk al even in dezelfde outfit. Je blijft toch je favoriete kledingstuk houden. En tot nu toe is het nog niet echt korte broeken weer geweest, op Death Valley na dan. Dus ik loop graag in m'n enige skinny Jeans die ik mee heb genomen. Deze is helaas niet zelfreinigend... Heerlijk morgen uitgerust en opgefrist opweg naar een nieuw verhaal om te mogen vertellen!!

Wat leuk dat veel van jullie zo enthousiast reageren op onze verhalen. Super tof! Dat geeft hoop ik aan dat m'n verhalen niet saai en te langdradig zijn. Blijf vooral enthousiast reageren. Het is voor ons ook elke keer weer leuk om bij een WIFI spot ze te kunnen lezen. En het motiveert mij ook weer om elke dag in het 'toetsenbord' te klimmen. Ondanks soms het gebrek aan tijd.
PINDAT zit helaas niet zo in elkaar dat wij vervolgens weer persoonlijk kunnen reageren. Maar ik kan tegen iedereen zeggen dat we inderdaad een super toffe reis aan het maken zijn! En we echt ontzettend veel zien. En nee, helaas zijn we niet altijd overal alleen... Het is een kwestie van slim fotootjes schieten en een beetje bijsnijden... Wel denk ik dat we nog in een rustig seizoen reizen wat erg goed bevalt! Ook de temperaturen zijn prima. Iets te koud voor de zomerjurkjes, maar als ik zou moet kiezen heb ik liever minder toeristen dan de zomerjurkjes aan. Vandaar ook dat we door Death Valley konden rijden zonder risico's.

En Saskia, Death Valley heeft wel Aaah en Oooh momentjes hoor, alleen de Golden Ganyon was minder dan we hadden verwacht....

Ik zie foto's voor in de kelder!!! 😍😍

Daniel.nienke 2016-05-11 14:36:17

Wooooooowwww, geen woorden voor..... Ik hoop dat Ik nog een keertje mag /kan gaan....☺️

Saskia 2016-05-11 20:51:07

Jaloers 🙈 ... WoW, prachtige foto's!

Sandra 2016-05-11 23:03:43

Wauw!!! Die foto's, kunst! Ga zo door Kirstin, tis leuk om te lezen :)

Leonie 2016-05-11 23:07:21

Wat een mooie foto's En wat schrijf je gezellig Mis jullie wel hoor ! 😘

Leida 2016-05-11 23:24:52

Wow! Fantastisch! Hoe bijzonder moet dat zijn geweest! Mooie kleuren ook :) Nice! Lekker doorgaan met schrijven. Heerlijk even voor het slapen gaan om jullie verhalen weer te lezen, gaaf! X

Emiel en Kim 2016-05-11 23:31:55

Niet normaal! Hele mooie foto's! En dat ontbijtje ziet er ook heerlijk uit;)

Danny 2016-05-12 12:47:36

He, wat een bijzondere foto's!! Nog nooit zoiets gezien, heeel mooi!! Veel plezier verder, groetjes!!

Ella 2016-05-12 21:18:04

Niet te stoppen met fotograferen! Dat kan ik me voorstellen. Dit is wonderbaarlijk mooi. Ik zou er graag schilderijen van willen maken. Wat heb jij een goed gevoel voor compositie!