Dag 35

Nederland, Leenderstrijp

Vanochtend om 8.00 uur. Op Rianne had een redelijke nacht gehad maar onderweg wel een paar paracetamol ingenomen. Ik koffie gezet en eieren gekookt en en ontbijt verzorgd. Ze moest uiteindelijk rust houden. Ik heb nog even de bonte was in de wasmachine gedaan. We hadden om 10.30 met Door afgesproken dat ze mij zou komen halen om samen opa zijn auto te halen. Zodat wij opa donderdag mee konden nemen naar Toos in Boxmeer. Stipt op tijd waren ze hier en wij op weg. Het duurde even voordat Wil de juiste sleutel had gevonden maar uiteindelijk konden we de auto pakken en weer terug naar de camping. Daar heeft Wil nog een bakkie gedaan en daarna zijn ze weer vertrokken. Ik de was in de droger gedaan en nog even boodschappen wezen doen bij de Lidl. Terug heb ik bij Rianne plastic zakken om de wond gedaan en is ze gaan douchen. Om 15.30 hadden we een afspraak bij de huisarts in Soerendonk om de wond te laten bekijken. Toen ze ons zag is ze er eens uitgebreid voor gaan zitten om te horen hoe wij de tijd met Ad vonden. Want zij was ook Ad zijn huisarts. Na zeker een kwartier en een volle wachtkamer zei ik dat we voor wat anders kwamen anders ging het zeker nog een kwartier door.
Zij naar de wond kijken, maar omdat het verband vast gekleeft zat moesten we naar de assistent die zou het wel losweken.
Met wat druppels water begon ze gelijk te trekken en moest ik Rianne van het plafond halen. De wond zag er goed uit maar het been was wat warm en dus besloten ze dat Rianne maar aan de anti biotica moest. Wij naar Maarheeze om de tabletten te halen en ook nog wat verbandmiddelen. Om 17.00 uur terug voor een sudoko. Ik eten klaar gemaakt. Het was een dag met buien maar over het algemeen een mooie dag.