Dag 12

Nederland, Echt

Reacties: Geen
Verslag:
Gisteravond heb ik dingen gedaan die ik lang niet gedaan heb. We zijn gaan bingo-en. Samen met onze buren. De buurvrouw en Rianne wilde wel gaan en dus hebben wij mannen hebben ons daar maar bij neergelegd. De prijzen waren helemaal niks en wie wint er wat Rianne. Zij won 2 krukjes die niet om aan te zien zijn. Maar de buurvrouw wilde ze wel hebben. Zijn we er van af.
Waren gisteren laat thuis want het duurde en duurde maar. Bij thuiskomst moest ik in het donker de wc nog legen. We lagen dus pas om 23.30 uur op bed.
Vanochtend bij opstaan scheen de zon al volop en werd het een schitterende dag. Buiten ontbeten. Heel de dag gelezen. Ik heb last van mijn rug. Dus we hebben ook niet gefietst. Hoop dat het morgen over is.
In de middag kwamen er 2 jonge gasten naast ons staan met een tent en dat ging niet voorspoedig. Ik heb wel genoten.
Terwijl ik dit zit te schrijven klinkt in de verte onweer en ik ben bang dat we er een staartje van krijgen. Hopelijk van korte duur want morgen voorspellen ze weer een mooie dag.
We eten asperges met gebakken aardappelen en gehakt balletjes.
Het is 18.12 en nog 27 graden in de schaduw.
Tot morgen

Nadat de dichte mist opgetrokken was, hebben we een prachtige Pinksterdag gehad. Van bingo hebben we helemaal geen verstand, maar ik kan me voorstellen dat het eindeloos duurde. Ook wij hebben buiten zitten lezen. Ik ben met een aanrader bezig: Winter in Madrid, geschreven door C. J. Sansom. Tweede wereldoorlog in Spanje, nasleep van de burgeroorlog. Bijzonder boeiend.