Villey le Sec - Thonnance les Moulins

Frankrijk, Villey-le-Sec

Eerst de vragen van gisteren.
Corry: Ja het koolmeesje is te zien door de hor. Ik moest hem van binnen uit fotograferen anders vlogen ze weg. Rianne had wat pinda gepeld en op tafel gelegd. Dat was smullen.
Gaby: Leuk dat Merel het naar de zin had en ik denk dat je zoon kapot terug komt van kamp.
Jeroen: Gaby heeft mij een suggestie gedaan hoe dat moet ga ik na dit verslag proberen.

Verslag van vandaag.
Gisteren avond toch lekker buiten gezeten tot 22.30. We stonden vlak bij het toilet gebouw en heel de meute liep maar op en neer.
Vandaag pas om 7.30 op. Ik had verwacht dat er al een heleboel weg zouden zijn maar dat veel tegen. Pas na het ontbijt konden we op het gemak douchen. Rond 10.30 zijn we weg gereden. Eerst naar Toul. We hebben de camper op een camper plaats gezet en zijn op de fiets de stad ingegaan. Het is een oude vestingstad maar nog in perfecte staat. Zie de foto. Op de fiets de stad doen is niet verkeerd. Je ziet veel meer. Om 12.30 weer uit Toul vertrokken
Maar niet zonder slag of stoot. Op de camper plaats heb ik de camper aan het stroom gezet en toen we weggingen moest de stroom er weer af en het snoer in het zijluik. Bij aankomst op de camping bleek dat ik het luik niet goed dicht gedaan te hebben en ben ik mijn afwas teil afwas middel en mijn afwasborstel verloren te zijn. Nog een geluk dat ik het snoer niet verloren ben. Via mooie en rustige binnen door weggetjes zijn we om 14.30 op een camping aangekomen waar we al meer geweest zijn. Grote terrascamping met zwembad en van alles. Niet aan ons besteed
Maar inde winkel geen afwas teil en geen borstel. Dat wordt vanavond improviseren. We staan naast een visvijver maar ik heb wel een hengel bij me maar geen tuigje. Dus dat wordt geen vissen. Tot slot ben ik door mijn stoel gezakt. Het was voor mij vrijdag de 13de.
Als eten we van alles gesnoept. Meloen met ham, capartio met brood, garnalen mosselen en salade. Ik geef er een 6.5 voor. Vandaag een schitterende met zon mooie luchten maar een iets te koude wind. Vandaag 98 km gereden

Tot morgen.

Camping La Forge de Ste Marie
In Thonnance-les-Moulins
Plekje vergeten.

Wat een pech vandaag! En hele leuke foto's!! Zeker die met de bootjes😜. We zien dat je ook de tekst onder de foto's uitgevonden hebt. Goed bezig. Het viel mee hoe moe Sam thuis is gekomen. Jullie weten dat Sam niet zo'n prater is dus na een heleboel vragen heb ik de indruk dat hij het best naar zijn zin gehad heeft. Ze zijn in ieder geval goed bezig gehouden en hebben alleen gisteravond regen gehad. Koen en ik hebben de indruk dat ze beiden in één week enorm de hoogte ingeschoten zijn. Ook met Merel vandaag op haar nieuwe fiets gaan fietsen. Ging ook prima. Ze zijn klaar om dinsdag op het vo te starten. Nog 2 dagen even bijkomen, voor ze.😘

eliass.avonturen 2017-08-19 20:48:38

Gelukkig heb je geen stoel nodig bij het afwassen. Anders was je dubbel gehandicapt .

Corry 2017-08-19 22:07:10

Mooie foto's!

Merel 2017-08-20 07:32:43

Vandaag alle dagen van jullie reisverslag gelezen, leuk! Vooral de foto's erbij maakt het af. Gisteren (zaterdag) hebben de kids hier thuis een fotoshoot gehad met een fotograaf. Waarschijnlijk krijgen wij maandag de foto's al, die zullen we zeker met jullie delen. Lekker verder genieten van jullie vakantie, X Suzanne