Dag 21

Nederland, Leenderstijp

Reacties
Hemmie: Het is misschien maar beter zo. Ofschoon hij nu niet weet wat er wel mogelijk is. Ik hoop dat jullie heel thuis gekomen zijn zodat jullie vrijdag heerlijk op vakantie kunnen.

Verslag:
Gewone tijd op en het was weer schitterend weer. In korte broek en zonder vest buiten ontbeten. Rond 9.15 kwam Ad er aan terwijl ik net klaar was met de vaat.
Gauw gaan douchen want ze hebben besloten dat we naar een groot tuincentrum in Venlo gaan. Planten voor zijn serre en tuin.
Het is een schitterend tuincentrum met net even andere dingen dan Intratuin.
Hij heeft er een vijg een bananen plant en nog wat gekocht. Voor alles ook nog potten.
Rond 15.00 uur waren we weer op de camping. Daar hebben we spullen om macaroni te maken meegenomen en zijn toen naar Ads huis gegaan. Er was bar weer beloofd dus wij in volle spanning zitten wachten op het barre weer. Alles is langs ons heen gegaan.
We hebben in de serre gegeten en Ad heeft ons om 19.00 uur thuis gebracht.

Het is nu 19.29 en nog 23 graden.
Het was een warme dag.
Tot morgen.

Wij zijn vanmiddag om 15.30 uit Anjum vertrokken de Garmin dacht dat om 18.04 thuis zouden zijn .Onderweg constant mededelingen op de radio code geel.wij hebben de donkerewolken en bliksem gezien en maar een paar druppels op de auto. Het weer was er toch de oorzaak van dat wij er 3 kwartier langer over hebben gedaan.Viel ons mee. Gelukkig dat Jullie er gaan last van gehad hebben.Hier in Zoetermeer wel veel takken op de weg maar geen regen.

Corry 2018-05-29 19:54:12

Hier voor het eerst wel fikse buien en onweer. De Lier is onder gelopen, zo erg was het hier dan weer niet. Als we geweten hadden dat jullie naar dat tuincentrum zouden gaan hadden we gevraagd of jullie de corniferen voor ons hadden meegenomen. We willen er nog een aantal om de zijkant dicht te maken. Volgens Koen hebben ze onze soort daar. Nu gaan we er hier naar op zoek.