Cormoranche -sur - Saone naar Auxonne

Frankrijk, Cormoranche-sur-Saône

Reacties: Geen

Verslag:
Gisteravond na een eerste borrel naar binnen van de kou. Om 22.30 naar bed en om 7.30 er weer uit. Maar wat was het koud vanochtend. We hebben het nog niet zo koud gehad. De douches die we hadden waren gisteren ook niet echt warm. Ik kon pas om 9.00 UUR brood halen dus het werd een heel ander programma. Rianne in de camper gewassen en ben niet gaan douchen. Heel de dag met raam open gereden. Toch zaten we om 10.30 weer in de camper op weg naar Athee. Alles over de RN dat betekend door stadjes en dorpjes hartstikke leuk. Om 13.30 waren in Auxonne en niet Athee zoals in het camping boek stond.
Had ik maar eerst naar het toilet gebouw gegaan dan hadden we gelijk doorgereden maar ja na een biertje ga ik niet meer rijden dus wordt het morgen ook weer behelpen. Wat een smeerboel.
De plek waar we staan is echt fantastisch. Ik zie de Saone en veel bootjes langs komen. Koen moet je zeker een keer doen.
Ik wilde nog gaan vissen. Mooi stekkie gevonden maar ik had geen rubbertje voor mijn topeind bij. Kon ik nog niet vissen.
Vanavond eten we bloemkool met worst en aardappelen en ik denk dat we weer vroeg naar binnen moeten van de kou.

Camping de l'Arquebuse
Geen pleknummer. Komen ook niet meer terug