La Nautique

Frankrijk, Narbonne

Reacties geen.

Verslag:
Door de koude wind zijn we 21.00 naar binnen gegaan. Nog wat gepraat en om 22.15 naar bed. Vanochtend om 7.15 op en het was nog erg koud want de zon was nog niet op. Buiten jus gedronken en daarna binnen ontbeten. Lekker in onze eigen douche gedoucht en om 10.15 in de camper op weg naar een Abdij. Nadat we eerst verkeerd gereden waren uiteindelijk de goede weg naar de Abdij gevonden. Dwars door een natuurpark. De zon scheen weer tussen de wolken door en het was weer een prachtig landschap. De Abdij was ook de moeite waard. Zie de foto's. Via een omweg weer naar de camping. Maar eerst nog op zoek naar de rijst velden die in deze buurt zouden moeten liggen. We hebben iets gevonden wat er op leek. We zijn er maar van uit gegaan dat dit het was. We hebben daar wel een heleboel ooievaars gezien. Als je goed kijkt zie je ze op 1 van de foto's. Terug op de camping waait het nog steeds hard. En hebben we binnen gesudokoot. Sam en Merel dit is geen Nederlands maar het moet maar.
Ik heb wat foto's van het toilet gebouw gemaakt en je ziet het is best aardig. In het midden zit een draaiwand naar links heb ik een grote wc en naar rechts heb ik een grote douche.
Het is nu 18.08 uur en nog steeds zonnig en 22 graden. Door de harde wind wordt het toch binnen eten denk ik. Het wordt zo gezegd snoepen. Allerlei lekkere dingen met brood en wijn.

Abdij Sainte-Marie de Fontfroide
Zelfde camping
Zelfde plek.
127 km

Jullie sanitair op deze camping is volgens mij het einde. Oude kloosters bezoeken is ook het einde.

Corry 2017-09-10 20:30:19

Wordt de douche schoongemaakt of moeten jullie dat zelf doen?