Alzingen

Luxemburg, Alzingen

Reacties: Geen

Verslag:
Dit wordt het 1 na laatste verslag. Vanochten om 8.00 UUR op en het was buiten 4 graden en binnen 8. Dat was dus wel bikkelen. Al gauw kwam de zon en was het wat aangenamer. Binnen ontbeten en om 11.00 even naar het dorp gewandeld om nog wat boodschappen te doen. Daarna in de zon zitten lezen. Volgens weeronline is het donderdag vrijdag en zaterdag regen in Leende. Het was de bedoeling dat we daar nog een paar dagen zouden blijven. Ook hier geven ze regen op dus hebben we besloten om morgen naar Delft te vertrekken. Morgen nog een laatste verslag.
Vandaag hebben we gebakken aardappelen en doperwten en gevulde kip.
Tot morgen

Zelfde camping zelfde plaats
0 km
19.58 UUR 13,8 graden
Geen foto's

Hoi Gerard en Rianne, het was elke dag leuk om jullie verslag te lezen, dit haalt bij ons ook herinneringen op als we het verslag lezen en is het gelukt om lekker van start te gaan met jullie pensioen, geniet er maar lekker van en een goede reis de laatste dag