Crin Blanc - Clapiers

Frankrijk, Arles

Reacties:
Merel: Goed opgemerkt dat er geen foto's bij zaten. Heb ik inmiddels herstelt. In Turkije moet je je moeders telefoon laten fungeren als hotspot dan kun jij via internet van je moeder internetten.
Jeroen: Het zwembroek verhaal wordt vervolgd. Want het blijft nog 14 dagen mooi weer.

Verslag:
Gisteravond zijn we vermaakt door een jong Frans stel met een kleine van 2 die op de auto de tent hadden. Via een trappetje moesten naar hun tent. De tent werd in het donker uitgeklapt en na inspectie werd het beddengoed eruit gehaald en ter drogen gehangen. Om 22.45 zijn we in ons droge en afgekoelde kot ingegaan.
7.45 er weer uit. Het was weer schitterend weer en lekkere buiten ontbeten. Na het douchen was Rianne helemaal klaar met de camping. Zij ,en ik was het er mee eens,
vond het er erg vies. Dus de geplande was dag ging niet door we gaan op zoek naar een andere camping. Die hebben we gevonden in Clapier. Even boven Montpelier. We kwamen om 13.00 UUR aan en de receptie ging pas om 15.00 UUR open. Gelukkig heeft iemand van de camping ons een plaats gewezen en zijn we alsnog de was gaan doen. Om 15.00 naar de receptie. Bleek dat we op de ons aangewezen plek niet mochten staan
Dus alles weer opgepakt inclusief de was die te drogen hing en naar ons toegewezen plek. Binnen een half zaten we weer.
We gaan vanavond bbq
Tot morgen

Camping Le Plein Air des Chenes
Plekje C28
Vanaf de D65 stond het aangegeven.
Voor alsnog ziet het er goed uit.
Polsbandjes voor het zwembad gekregen.
Zwembad buiten de camping
63 km
26 graden met een kleine bries.

Deze foto's zijn van na de verhuizing ? Ziet er goed uit.

Corry 2017-09-03 20:52:01

Goedenavond, we zijn in de buurt 😉 Zitten nu in Grenoble en morgen via George du Verdon naar ons park. Fijne dag en zien aan verslag wel waar jullie zitten 😎🚍